victorystone Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hei! Jeg har et Velbon Sherpa 600R som jeg er ganske fornøyd med, med unntak av en ting. Når jeg lar alle beina komme helt ut, og vipper de ut, vipper en av beina lenger ut en de andre, slik at stativet ikke blir i vater. Det er klart at dette er en fillefeil, men jeg har nesten ikke brukt stativet, og det er forferdelig irriterende å måtte bruke to minutter ekstra hver gang jeg skal sette opp stativet på grunn av den feilen. Jeg har heller ikke vært spesielt hardhendt med det. Er det noen her som har kjennskap til garanti på Velbon, evt noen som jobber på en butikk hvor de selger dem, som kan svare på om de ville byttet stativet på garanti? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Sålenge du ikke har fysisk skadet stativet ville jeg reklamert umiddelbart til butikken der du har kjøpt stativet. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Du er selvsagt klar over at du kan vippe ut bena i flere posisjoner? Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Som kommentaren over nevner - du har sjekket at de svarte plast"knottene" helt øverst ved beina står likt innstilt? Hvor høyt/lavt disse står vil bestemme hvor langt ut beina kan gå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå