Dataante Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Må ha ny skjerm på begrenset budsjett. Tenkte på en god 17` til ca 3000.- Det finnes vel ingen "gode" 19`til den prisen men det vet dere forhåpentlig mere omm en jeg. Alle tips mottas med takk! _________________ Abit vt6x4 cel 566@850 256 cas2 Asus GF2pro win XP div Galskap defineres av øyet som ser [ Denne Melding var redigert av: Dataante på 2002-02-05 20:00 ] Lenke til kommentar
viut Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Det finnes mange alterantiver for 19". Dette er en enkel skjerm hos komplett til 2500: http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...23&GrpID=6&s=pl Dersom du ønsker 17" finnes "hundrevis" til salgs på auksjoner og rubrikkannonser. - men legger du på en tusenlapp er alternativene mange - shopp litt rundt - pass på att hz er over 90 eller helst over 100 for den oppløsningen du ønsker å benytte den i. Flatskerm (crt med flat front) reduserer refleksene - og er behageligere i lengden - men frekvensen er viktigere. Lykke til [ Denne Melding var redigert av: viut på 2002-02-05 22:19 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 jeg synes man skal kjøpe en god skjerm når man først skal oppgradere.. selv en fattig student som meg la inn 6k for en skikkelig 19"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå