Macklemore Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hei hvor trygg er egentlig ventelo sine sider... mobilene er jo dritbillige! Huawei Titan U8800 til 1,1k kr er sykt så blir det mer kostnader enn de 1,1k eller må man betale mer penger btw MÅ man bruke det abbonomentet? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Når du skriver 1,1k kr, snakker du da om totalprisen med binding til det 89-kr-aboet? De har nemlig en minimumsfakturering på 45 kr/mnd i tillegg, altså en totalpris på 1 + 12*(90+45) = 1609 kr for mobil + et års avgift og min.fakturering. Dessuten kan det hende mobilen er operatørlåst slik at du ikke kan bruke simkort fra andre operatører innenfor bindingstid, jeg vet ikke om dette er noe Ventelo praktiserer. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 da holder jeg meg LANGT unna det Lenke til kommentar
Andylfc Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Når du skriver 1,1k kr, snakker du da om totalprisen med binding til det 89-kr-aboet? De har nemlig en minimumsfakturering på 45 kr/mnd i tillegg, altså en totalpris på 1 + 12*(90+45) = 1609 kr for mobil + et års avgift og min.fakturering. Dessuten kan det hende mobilen er operatørlåst slik at du ikke kan bruke simkort fra andre operatører innenfor bindingstid, jeg vet ikke om dette er noe Ventelo praktiserer. Dette medfører ikke riktighet. Ventelo sier selv " 12 måneders bindingstid. Etter 12 måneder gjelder minstefakturering på kr 49,- pr. måned (inkludert forbruk og tilleggstjenester)." De sperrer heller ikke telefonene til operatør. Sitat Ventelo "Alle våre mobiltelefoner selges uten operatørlås. Enkelt for deg, enkelt for oss." Jeg kjøpte billig tlf til kjæresten hos ventelo, la sim-kortet i skuffen og skal si det opp etter 12 mnd. Har ikke noe å utsette på dem så langt. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Du har helt rett i første punkt, må ha gått litt fort i svingene, og andre punkt har jeg ingen innvendinger mot Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Hvis jeg gjør som Anders koster det 1,100 kr da? og kan jeg begynne å bruke chess abb med det samme? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Totalprisen blir i underkant av 1100 kr så lenge du husker å si opp abo straks etter endt binding. Dersom tlf er ulåst slik han hevder kan du også bruke et hvilket som helst simkort i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå