Espen Ørud Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Crowberry / Krekling (Empetrum nigrum) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) I og med at jeg i beskrivelsen la inn noen ord om mitt kjøre 70mm-objektiv benytter jeg anledningen ved å legge ved et lite utsnitt i 1:1 For de som leser Digitsiden og ikke kommenterer via forumet så finnes utsnittet her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=451438 Endret 26. juli 2011 av Espen Ørud Lenke til kommentar
LoneM Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Vakkert ja så vakkert. Helt perfekt utsnitt du har valgt her Espen. Terningkast 6 fra meg til deg Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Flott skarphet og god komp her. BRa blei det Lenke til kommentar
wasco Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Flott komp, perfekt eksponering og god DOFF. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ja dette ble fristende flott! Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Liker godt utsnittet du har valgt her, flott. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Vakkert ja så vakkert. Helt perfekt utsnitt du har valgt her Espen. Terningkast 6 fra meg til deg Det var en meget hyggelig tilbakemelding. Takk skal du ha, Lone! Flott skarphet og god komp her. BRa blei det Takk, Øystein. Syntes selv dette var de som skilte seg ut i særlig positiv grad fra runden med krekling Flott komp, perfekt eksponering og god DOFF. Takker så meget. Jeg synes jeg treffer oftere på dofen etter at jeg gjenoppdaget "blenderknappen/DOF-knappen" foran på kameraet. Spesielt nyttig på makrofotografering for å slippe å testfotografere seg frem til riktig blender. Skulle imidlertid ønske den satt et annet sted på kameraet. Med mine fingre og kamerabruk synes jeg den sitter unødig kinkig til og det er jo en av de nyttigste knappene jeg har... Ja dette ble fristende flott! Så hyggelig. Var godt med bær, så kanskje man skulle slumpe til å lage krøkebærlikør i år? Hmmm... Liker godt utsnittet du har valgt her, flott. Takker. Gjorde noen forskjellige vinkler under fotografering og dette er i hvertfall den jeg ble mest fortrolig med etter å ha fått de opp på skjerm.. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Tiltalende og godt komponert bær-bilde, synes jeg. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Skarpt som bare det, og med en helt egen glød! VAkkert! Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Skærpt og fint... Takk, Trond. Tiltalende og godt komponert bær-bilde, synes jeg. Så hyggelig! Takk for kommentaren! Skarpt og kjempefint! Jo, takk - er nok mer objektivet sin skyld enn min. Det tegner faretrende skarpt. Skarpt som bare det, og med en helt egen glød! VAkkert! Takker så meget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg