onTop Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hei! Dette er muligens det siste jeg lager i FL Studio før jeg går over til Mac og Cubase. Håper dere liker det dere hører! [Trykk her for å lytte til/laste ned sangen] - Daniel Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Meget, meget flott. Har du planer om å bruke musikken til noe spesielt, eller lager du uten noen spesielle planer? Lenke til kommentar
onTop Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Meget, meget flott. Har du planer om å bruke musikken til noe spesielt, eller lager du uten noen spesielle planer? Hei, takk for tilbakemelding! Har bare laget sangen for "moro" skyld. Driver dog å jobber med å få det på spotify da Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Aha, kult! Hadde vært spennende med et helt soundtrack. Altså, et helt album hvor du har plassert låtene i "riktig" rekkefølge etter hvordan du ser for deg en film eller noe. Som en film i musikkform. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Helt rått! Noe av det beste jeg har hørt av filmmusikk fra fl studio ihvertfall Mener forresten å huske navnet ditt fra lang tid tilbake. Du var ikke tilfeldigvis aktiv på lydparken.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå