MacWillern Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hei. Jeg lastet ned windows vista på macen min i dag. Når jeg starter vista og prøver å komme meg på nettet, finner jeg ingen nettverk. Da søker jeg etter problemer og får meldingen: this computer does not have a wireless network adapter installed and configured.¨ Så dette er noe jeg trenger å innstallere. Jeg jeg håper noen kan hjelpe meg med er å finne ut hva jeg skal laste ned og hvor jeg kan få lastet det ned. Operating System MS Windows Vista Ultimate 64-bit CPU Intel Core i7 2620M @ 2.70GHz 56 ∞C Sandy Bridge 32nm Technology RAM 4,00 GB Motherboard Apple Inc. Mac-94245B3640C91C81 (U2E1) 34 ∞C Graphics Generic PnP Monitor (1280x800@58Hz) Intel® HD Graphics Family Hard Drives 488GB Hitachi Hitachi HTS545050B9A302 ATA Device (SATA) 36 ∞C Optical Drives HL-DT-ST DVDRW GS31N ATA Device Audio High Definition Audio Device Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg ser ikke noe trådløsgreier der. Du kan laste ned SIW og finne ut hvilket trådløschipset du har. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Har du prøvd snowleopard DVD platen? Muligens det ligger noen drivere der? Ellers ville jeg prøvd å koble meg først med nettverkkabel hvis du har det og brukt windows update så muligens du finner noen drivere på den måten. Endret 2. august 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå