Kjell Arne Stava Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Dårlig med fiskelykken i dag Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Gøyalt motiv. Kult bilde Takker Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ville nok kuttet rett bak ryggen på personen. Synes komposisjonen ville blitt bedre da Lenke til kommentar
wasco Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg begynner med det jeg synes er bra Kvaliteten på bildet er upåklagelig. God eksponering og fint fokus. Jeg liker også uttrykke i ansikte på jenta. Hun ser virkelig lite fornøyd ut Men som allerede nevnt, kunne kompet vært bedre. Men jeg vet at det tar litt tid å lære seg å tenke komp før en trykker på utløseren. For det første er horisonten litt for mye sentrert, og så kunne jenta med fiskestanga vært plassert en god del lenger ut til venstre. Men alt dette er ting som etter hvert kommer til å sette seg i ryggmargen Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ingen fisk, men et meget godt billede. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Ville nok kuttet rett bak ryggen på personen. Synes komposisjonen ville blitt bedre da Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Ja kanskje bildet skulle vert kuttet ved ryggen, men etter min mening er personen plassert godt til venstre i bildet, Tusen takk for kommentaren Ingen fisk, men et meget godt billede. Takker Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg begynner med det jeg synes er bra Kvaliteten på bildet er upåklagelig. God eksponering og fint fokus. Jeg liker også uttrykke i ansikte på jenta. Hun ser virkelig lite fornøyd ut Men som allerede nevnt, kunne kompet vært bedre. Men jeg vet at det tar litt tid å lære seg å tenke komp før en trykker på utløseren. For det første er horisonten litt for mye sentrert, og så kunne jenta med fiskestanga vært plassert en god del lenger ut til venstre. Men alt dette er ting som etter hvert kommer til å sette seg i ryggmargen Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Ja jeg er enig i at horisonten er for mitt stilt men jeg sliter litt med at dere vil presse objektet helt ut til venstre i bildet, objektet er jo ikke mitt stilt her Tusen takk for kommentaren Lenke til kommentar
wasco Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ja jeg er enig i at horisonten er for mitt stilt men jeg sliter litt med at dere vil presse objektet helt ut til venstre i bildet, objektet er jo ikke mitt stilt her Tusen takk for kommentaren Det stemmer at personen ikke er midtstilt. Men den vinkelen mellom fiskestanga og landskapet ville fått mer dynamikk hvis den ble presset litt ut i kanten. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fortellende og fint bilde! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Med kamera i bagasjen er en iallefall sikret "fangst"! Grei dok. av turen dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg