Espen Ørud Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Kjører IE9 her - og da får jeg problemer med multisiteringen. Dvs knappen skal jo normalt markeres med grønn farge ved trykk, men det skjer akkurat det samme som om jeg hadde klikket svar - den går rett i svarmodus med sitatet innfelt (Akkurat som ved bruk av svarknappen, altså) Dersom jeg aktiviserer kompatibilitetsvisining fungerer mulitisitatknappen igjen, men da legger denne teksten seg som en header på sidene: Du bruker en utdatert versjon av Internet Explorer! Dette kan føre til at sidene ikke vises som de skal. Oppdater Internet Explorer, eller prøv en annen nettleser, som Mozilla Firefox, Opera eller Google Chrome. Noen forslag? Og, ja - jeg har installert både FF, Opera, Chrome, men benytter de lite da jeg har såpass mange andre fordeler ved å kjøre IE, blant annet å kunne se om alle ting fungerer i IE på de sidene jeg selv driver. Ut fra statistikken er det fortsatt viktigst at ting fungerer i IE. Versjonen på IE er til opplysing IE 9.0.8112.16421 om det skulle være av nytte... Endret 26. juli 2011 av Espen Ørud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg