revert Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Hei! jeg lurte på om noen av dere der ute har lyst til å lage et design til meg! Hvis dere først vil ha en beskrivelse av sida, før dere takker ja, skal jeg prøve å få gjort det her... Dette er altså mine ønsker: hovedfarger: blå(tekst) og hvit(bakgrunn) helst, pluss andre farger på bannere og slikt. hvertfall 75% mainframe redigerbar meny. altså tekst og ikke bilder, slik som det er på min nåværende. helst være noe slags form for on mouseover litt bakgrunn og sånn bak menyen. ikke så altfor vanskelig logo, men kult med sånne små firkanter og sånn og litt improvisasjon fra dere som evn. skal lage det til meg. trenger ikke å bruke så veldig lang tid på den. skal stå design by (den som har lget den) og er det noe mer dere lurer på så bare spør... jeg hadde vært takknemlig hvis noen ville lagd dette til meg, og de får masse ære...! noen som vil prøve seg? det eneste jeg kan gi tilbake er reklameplass på sida mi... kunne tenkte meg noe alla detta... så det er abre å si ifra... takk på forhånd Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Berre for å nevne det, men tviler STERKT på at noken som har litt peiling kommer til å gjøre det (gratis) for deg. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg gjør det for 150 kroner Hvis du lurer på skillsa mine kan du sjekke ut www.chimera.cjb.no . (Siden er litt i endring fortida). Sjekk også ut portfolio siden. Som sagt, jeg gjør jobben for 150 spenn, og det er BILLIG for en side. Lenke til kommentar
revert Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 går det ann at jeg ser på siden før jeg betaler? hvis ikke lager jeg evnt. en side selv... må jo lære meg detta jeg også... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 tja, jeg kan jo komme med noe i løpet av et par dager Lenke til kommentar
revert Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 jeg skal på ferie i en uke nå(kommer hjem neste søndag eller mandag), så hvis det kunne ha vært ferdig til da eller noe, så kunne jeg ha sett på det, og bestemt meg da... ok? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Sorry greven, men PC'n min er gått til hælvete nå. Så det blir nok ikke noe design med det første... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 For en tusng kan jeg gjøre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå