Gå til innhold

AoE2 The Conquerors

Anbefalte innlegg

Heisann...

For en tid tilbake, vi snakker endel år (5-6 kansje), så spilte jeg veldi aktivt AoE2 The Conquerors online på zone.msn.com mener jeg på. Der var det sånne rom man kunne hoste og joine games - sant :)

Fant igjen en CD med dette herlige spillet som jeg brenner fortsatt for, og merket fort at jeg fortsatt hadde dreisen på dette og tenkte det ville vert moro å frsøkt å game litt igjen som en avkobling i hverdagen :)

Men så lurer jeg på da : Finnes det noen aktive communities hvor det fortsatt spilles?

Kansje noen her inne faktisk gamer dette og vil ta et game? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller stadig LAN med en del venner (5-6), og kjenner en del folk til som spiller med sine venner, så spillet er langt fra utdødd :) Men om finnes noen communities på nettet, aner ikke.

Kan sikkert ta en kamp en gang, men trenger da instrukser på hvordan man skal få til dette uten LAN-tilkobling. (I så fall, ikke vent deg mye motstand :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Burde kanskje gravd frem igjen AoEII!

Har blitt gruset i lange tiden i SC2 nå, det er vel på tide å innse at jeg yter best i middelalderspill!

Mener å ha lest de planlegger en 4-er. Håper de styrer langt unna 3'ern når de ser seg tilbake.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

for flere år tilbake spillte jeg endel online på MSN gaming zone, menne så blei det litt stopp...

Fått registrert meg på www.voobly.com her om dagen, men ikke fått kommet helt igang på nett enda... må få forsøkt meg litt i løpet av denne uka :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...