Yawa Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Heisann... For en tid tilbake, vi snakker endel år (5-6 kansje), så spilte jeg veldi aktivt AoE2 The Conquerors online på zone.msn.com mener jeg på. Der var det sånne rom man kunne hoste og joine games - sant Fant igjen en CD med dette herlige spillet som jeg brenner fortsatt for, og merket fort at jeg fortsatt hadde dreisen på dette og tenkte det ville vert moro å frsøkt å game litt igjen som en avkobling i hverdagen Men så lurer jeg på da : Finnes det noen aktive communities hvor det fortsatt spilles? Kansje noen her inne faktisk gamer dette og vil ta et game? Lenke til kommentar
Scyter Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg spiller stadig LAN med en del venner (5-6), og kjenner en del folk til som spiller med sine venner, så spillet er langt fra utdødd Men om finnes noen communities på nettet, aner ikke. Kan sikkert ta en kamp en gang, men trenger da instrukser på hvordan man skal få til dette uten LAN-tilkobling. (I så fall, ikke vent deg mye motstand Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 det er noe år siden jeg spilte sist, så er nok mye motstand i meg heller Men ja, det må vi få til Keep in touch... Lenke til kommentar
fossegrimmen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Spillet er langt fra dødt, godt over 1000 som er online daglig. www.aoczone.net - Største community siden, her finner du info om alt du trenger å vite. www.voobly.com - Nye msn gaming zone. Endret 5. august 2011 av fossegrimmen Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 nice takk takk fossegrimmen Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Burde kanskje gravd frem igjen AoEII! Har blitt gruset i lange tiden i SC2 nå, det er vel på tide å innse at jeg yter best i middelalderspill! Mener å ha lest de planlegger en 4-er. Håper de styrer langt unna 3'ern når de ser seg tilbake. Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 AOE II the conquerors var det beste av dem alle vil nå jeg påstå... Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 AoE II + expansion pack er definitivt beste spillet jeg vet om pr. dags dato. Men ingen som har prøvd Age of Empires Online? :S Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Ser det er "4-eren" jeg snakket om. Leste også at den nå var gratis i en testperiode? Får se på dette når jeg kommer hjem. =) Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 for flere år tilbake spillte jeg endel online på MSN gaming zone, menne så blei det litt stopp... Fått registrert meg på www.voobly.com her om dagen, men ikke fått kommet helt igang på nett enda... må få forsøkt meg litt i løpet av denne uka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå