Eirikphoto Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Kanalbåten i Telemark Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg ville ha kuttet helt ned til over det røde flagget. Slik det er nå tar sola alt for mye oppmerksomhet. Du vill da få ett bilde som fokuserer på paret og alle vanndråpene som er veldig stilig. Komposisjonen blir og da mye bedre etter min mening Lenke til kommentar
LoneM Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Deilig at du har fanget disse vakre vanndråpene.Motivet er flott og du har fanget et nydelig lys i dette bilde ditt . Hilsen fra meg ) Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hei Erik, likte umiddelbart dette bildet. Synes det beskriver mye av været denne sommeren. Plutselig dukker sola opp og gir fine stemninger som du viser oss her. Likte stråleeffekten og jeg synes du må ha med den utbrente sola. Sånn henger det sammen og sånn bør det vises(min meni,ng). Ellers likte jeg kameraposisjon og den godt fungerende komposisjonen med de tomme våte benkene veldig.Synes du kommer godt ut av det mht. lyssettingen her. Det blir ofte ganske kontrastfattige bilder når sola står midt i mot, men jeg synes du har utbalansert dette på en naturlig og fin måte. Personene i bilde bidrar også til det gode bilde og dets atmosfære. Alt i alt et veldig flott bilde som jeg synes du bør være godt fornøyd med, det ville jeg vært. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fint bilde, mange fine detaljer. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Dråpene og motlyset her gjør hele bildet! Veldig bra under rådende forhold dette! Lenke til kommentar
Eirikphoto Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Tusen takk alle sammen for flotte kommentarer, mye og tenke på Lenke til kommentar
Eirikphoto Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Hei Erik, likte umiddelbart dette bildet. Synes det beskriver mye av været denne sommeren. Plutselig dukker sola opp og gir fine stemninger som du viser oss her. Likte stråleeffekten og jeg synes du må ha med den utbrente sola. Sånn henger det sammen og sånn bør det vises(min meni,ng). Ellers likte jeg kameraposisjon og den godt fungerende komposisjonen med de tomme våte benkene veldig.Synes du kommer godt ut av det mht. lyssettingen her. Det blir ofte ganske kontrastfattige bilder når sola står midt i mot, men jeg synes du har utbalansert dette på en naturlig og fin måte. Personene i bilde bidrar også til det gode bilde og dets atmosfære. Alt i alt et veldig flott bilde som jeg synes du bør være godt fornøyd med, det ville jeg vært. Litt sent svar, men hjertelig takk for kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg