Motly Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Hei. Jeg har nylig fått en LG p500 Optimus One mobiltelefon, og er så langt fornøyd med telefonen. Det eneste jeg ikke liker og som jeg synes er litt rart, er at noen (og bare noen) av menyene er på finsk. Finsk er like forståelig for meg som blindeskrift, så jeg lurer på om det går an å endre språket på telefonen slik at telefonen kun viser norske menyer. Jeg har gått inn på innstillinger og endret språket til norsk der, men det er akkurat som om valget mitt ikke blir lagret. Ser at en annen her på forumet også har samme problem, men det virket som om det gjaldt alle menyene, og at han ikke fant noen løsning. I mitt tilfelle er det bare noen menyer som vises på finsk. Har noen samme problem og veit dere hvordan det kan løses? Noen som kjenner til tjenesten unlock.no, og om de evt. kan hjelpe meg med dette problemet? PS. Mobilen er kjøpt over nettet, og sendt fra lager i Sverige hvis det har noe å si. Takker for all hjelp! Endret 29. august 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå