Lis K Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Blåse bobler Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Glimrende makro! Fokuset sitter som et skudd der det skal. Joda, de liker "Hubabuba" disse også Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Det er flot skudt, en flue med bubblegum!!! Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Blink dette fantastisk flott og skarpt kan jo tydelig se det er tyggi med sitronsmak Lenke til kommentar
Sissel Nystad Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Det var kult:D Tøft fanget utrykk Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Fokusblink! Og morsomt med boblen som skiller det fra de fleste andre fluebilder! Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Vet ikke hva den gjør men flott nærbilde Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Stilig og detaljrikt bilde med flott fokus. Liker den helt hvite bakgrunnen godt. Jeg ble nyskjerrig på dette boblefenomenet og googlet rett og slett ordet flueboble - utrolig nok fikk jeg et veldig relevant treff som forteller at man ikke vet noe sikkert om dette fenomenet. Det spekuleres på om det har å gjøre med fordøyelse eller om det kan være en form for forsvarsstrategi, for å nevne noe. (Spesielt interesserte kan lese mer på Dipteria.info (fant ingen lenke...) under artikkelen Fly bubble blowing.) Så vet man det! Lenke til kommentar
LoneM Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Dettem er en helt fantastisk flott macro Lis klem Lenke til kommentar
wasco Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Har sett en del "fluebilder" både her og der. Men dette skiller seg virkelig ut - i possitiv rettning. Lenke til kommentar
KurtAL Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Flott macro. Likte dette meget godt. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hei Lis, ville bare si at denne var imponerende flott, nærme med masse flotte detaljer. Lenke til kommentar
Lis K Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Tusen takk for tilbakemeldinger alle sammen. Setter veldig pris på at dere tar dere tid til bildet mitt! Lis:) Lenke til kommentar
Lis K Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Stilig og detaljrikt bilde med flott fokus. Liker den helt hvite bakgrunnen godt. Jeg ble nyskjerrig på dette boblefenomenet og googlet rett og slett ordet flueboble - utrolig nok fikk jeg et veldig relevant treff som forteller at man ikke vet noe sikkert om dette fenomenet. Det spekuleres på om det har å gjøre med fordøyelse eller om det kan være en form for forsvarsstrategi, for å nevne noe. (Spesielt interesserte kan lese mer på Dipteria.info (fant ingen lenke...) under artikkelen Fly bubble blowing.) Så vet man det! Tusen takk for at du sjekket opp Astrid, og hyggelig at du likte bildet! Jeg mistenker at det har noe med fordøyelsen å gjøre. Den blåste førs en boble, så ble boblen sugd inn igjen.Etter en liten stund kom den tilbake og så ble den sug inn igjen. Dette repeterte flua mange ganger - som om den "luftet" bobla. Etter en stund slutte den, snudde seg og "vasket" seg litt på frambeina, før den fløy avgårde. lis:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg