jeanette roger Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Eventyrlignatt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg synes av og til att noen drar i spakene for mye når det gjelder farger. Men min mening er att om en skal dra i spakene så skal en gjøre det skikkelig, slik som her. Får absolutt følelsen av eventyr og får umiddelbart lyst til å trø inn i din drømme verden her. Liker det så absolutt. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Fint + for og prøve seg frem,er litt eventyr her. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Tusen takk Øystein og ny Tor for hyggelig komentarer ,ja... det var en gang... he he...jeg har dratt til litt da det hele ble litt klisje aktig hele bilde,så kunne det like godt vippe helt over,bilde er fra tur på snarøya natt til i dag..en utrolig vakker hage dette og en eventyrlig stemning på dette stede så,ja litt eventyr må til.....snipp snapp snute..så var eventryret...osv smil Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Nydelig friskt og drømmeaktig Liker Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Nydelig drømmeaktig kreativt Jeanette. Lenke til kommentar
LoneM Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Helt vidunderlig Jeanette elsker din ekslosjon av farger og kreativitet . klem klem <3 Lenke til kommentar
LoneM Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 he he skulle være eksplosjon, ps. glemte å spørre om du er på facebook.! Hadde vært såååå koselig ha deg som venn der . klem Lone Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Flott uttrykksform.Det som skiller deg fra mengden;) Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Å så hyggelig..Tusen takk Tove,Håkon,Karl,Lone,Wasco,Jan erik og Trond..så hyggelig se dere alle og blir glad for alle tilbake meldinger,glad for at noen liker min nybegynner kanskje litt mye farger stil... smil smil smil fint at ikke alle er like.. men skal prøve en el annen gang få til noe sart..skal prøve ha en fin kveld alle sammen klem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg