Heiwe Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 En blå morgen Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Glimrende! Ytterlige kommentarer er unødvendig her:) Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Helt topp...Alt sitter.... Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Du skuffer aldri. En vakrere blå morgen skal en vell lete lenge etter. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Meget bra bilde - for vi ikke får se det i støre størelse. Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Takker for alle kommentarer:) Det er første bildet jeg laster opp her på nye Digit - og ser det er kommet til en link til originalbildet -men hvordan gjør man det da? Ser du , ny-tor ønsker å se det større - har det jo i langt større størrelse, men har lagt det inn et annet sted som har max. 950 px i bredden Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Ja, dette er du meget god på Heidi. Nydelig lys,fargetoner. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Takker for alle kommentarer:) Det er første bildet jeg laster opp her på nye Digit - og ser det er kommet til en link til originalbildet -men hvordan gjør man det da? Ser du , ny-tor ønsker å se det større - har det jo i langt større størrelse, men har lagt det inn et annet sted som har max. 950 px i bredden Enkelt og greit: Du kan laste bilder opp til 5 megabyte her. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Nydelig bilde i topp klasse Ser ut som et helt landskap Lenke til kommentar
Ørjan Rapp Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 ... nesten målløs, nydelig. Lenke til kommentar
Lis K Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Lekkert! Høy kvalitet både teknisk og estetisk! Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Nydelig, Heidi! For en gangs skyld ska ikke jeg engang pirke! Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Takker til dere andre her også - ser det går visst ikke å gi hver enkelt svar lenger, eller? Og takk til Morten for "oppklaring" på billedstørrelse, men er det ikke begrensninger på pixlene noe mer da? Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Nei, egentlig ikke - bare Mb-grense, men du har jo ikke selv styr på komprimeringen til den lille visningen over her når du laster opp et støre bilde. Det synes jeg er fremtredende på en del bilder som du f.eks ikke ser oppskraping osv på før du åpner den store utgaven. Jeg velger derfor å klargjøre bildene i den størrelsen som vises og evt bruke utvidet størrelse når det er viktig for detaljene, ved panorama osv... Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Takker til dere andre her også - ser det går visst ikke å gi hver enkelt svar lenger, eller? Og joda - dersom du velger linken under bildet hvor det står Kommenter i forumet, så kan du trykke multisiter på alle innleggene du vil sitere og dermed legge inn kommentar på de etterhvert. Når du har trykket Multisiter på alle du vil sitere så trykker du Svar-knappen i bunnen... Se eksempel her: http://www.digit.no/bilde/jumping-salmon/950719/ Lenke til kommentar
Janne caspersen Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Dette kunne hengt på veggen hvor som helst i mitt hus Her kan man virkelig føle den litt kjølige morgendisen. Du har hatt en utvikling som er helt rå hvor bildene har din signatur. Jeg skjønner at mange vil se dette i større oppløsning, men personlig ville jeg vært varsom med å laste opp store filer med tanke på bildetyveri. Det er nok flere enn meg som kunne tenkt seg dette på veggen Lenke til kommentar
LoneM Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Et meget sart og behagelig bilde Heidi !. dette var virklig vakkert klem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg