Skosåle Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Det siste der forklarer sånn ca akkurat hvordan jeg også føler det. Passe drit lei alle som skal vise hvor "lei" seg de er, på facebook osv. Har ikke tellinga på hvor mange som virker helt ufattelig lei seg på facebook, og som ser helt likegyldige og glade ut når jeg ser de "irl". Smakløst! Endret 14. august 2011 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Kenny Bones: fine synspunkter der og veldig beskrivende det du står for og ikke minst føler. Jeg må bare si meg temmelig enig og kjenner igjen meg selv på det du sier. Tankegangen din er ikke bare fin og fornuftig, men den overgår deluxe politikk på det plan vi har i Norge, det er jeg sikker på. Ingen politiker på noe høyt plan tør noengang å åpne seg så mye som du gjør i dine tanker her (ref. din mor). Det er lett å skille mellom ærlig oppriktighet og påstått oppriktighet, så derfor er det ingen som kjører det løpet fullt ut. Politikere er gode skuespillere, men de vet at det sikkert eksperter i kulissene :-) 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Ser det florer en på facebook også, men han har laget 1 sang, også har han linket til annent han har laget, jævla smakløse taper. også skriver folk "DU ER SÅ FLINK" å han tar helt av vettu. men fair enough, at noen ser noe godt i det får dem sto for selv Lenke til kommentar
ingvaraaberge Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Feil å gjera profitt? VG og Dagbladet laga store MINNEBILAG til avisene, men det har sjølvsagt ingenting med profitt å gjera?? Endret 20. august 2011 av ingvaraaberge Lenke til kommentar
Well Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 NRK meldte for noen dager siden at nå lages et minnesalbum med forskjellige artister.. Jeg forsøkte å finne en link, men lyktes ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå