Tor r Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Mini Univers. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bilde er lite behandlet. Følte ikke det kom til sin rett på gamle digit,lagt ut på ny her. Men nå kan det studeres i god størelse. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 MÅ sees i stort format Her får jeg umiddelbart assosiasjoner til stjærner, planeter og galakser Kreativt og spennende Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Råstilig, herlig i storformat! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 MÅ sees i stort format Her får jeg umiddelbart assosiasjoner til stjærner, planeter og galakser Kreativt og spennende Kjekt du likte det Råstilig, herlig i storformat! Kjekt å høre du likte det. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Godt sett og eksponert Tor, javisst ser det ut som et lite univers. Kreativt! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Godt sett og eksponert Tor, javisst ser det ut som et lite univers. Kreativt! Kjekt å høre du så universet. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Dette var originalt og supertøft i mine øyne. Tror jammen meg at jeg må gi min første 6´er her inne Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Full størrelse yter denne mye mer rettferd - det har du meget rett i. Synes også komposisjonen fungerer. Og det er ikke lett på sånne motiver - å vlege utsnitt som funker, men det synes jeg du har klart. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Får assosiasjoner her ja. Flott og kreativt Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Dette var originalt og supertøft i mine øyne. Tror jammen meg at jeg må gi min første 6´er her inne Det var meget kjekt å høre Trond Full størrelse yter denne mye mer rettferd - det har du meget rett i. Synes også komposisjonen fungerer. Og det er ikke lett på sånne motiver - å vlege utsnitt som funker, men det synes jeg du har klart. Takker så mye for en fin tilbakemelding,det tok 2-3 dager før bilde sat og,mye arbeid bak. Får assosiasjoner her ja. Flott og kreativt Kjet å høre Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 tøft univers dette,smil Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Mye bedre som storformat ja..ble stilig dette;) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 tøft univers dette,smil Takker Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Mye bedre som storformat ja..ble stilig dette;) Takk,ja det er kjekt når vi kan bruke denne muligheten innimellom med stort format. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Mye bedre som storformat ja..ble stilig dette;) Kjekt å høre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg