BackInBlack Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Heisann. Kjenner en som har en eMachine e730. Når han sendte mail til eMachines-kundeservice og spurte om hva han måtte gjøre for å fikse problemene sine (bluescreen, krasj etter krasj, osv) så ba de han om å ta en formatering + BIOS-oppdatering. Han gjorde disse tingene. Nå har han fått blackscreen of death. Når man starter dataen hører man at den er på, harddisken jobber, osv. Ingen respons fra skjermen. Jeg ser at flere har lignende problem, men da med en Acer f.eks, som da gjør det lettere for dem da Acer gir ut filene du trenger for en BIOS-reset på hjemmesidene deres. Jeg prøvde å nedlaste forskjellige versjoner av BIOS fra eMachines, overførte det til en FAT-USB, og holdt inne FN + ESC ved oppstart. (Jeg nedlastet filene på en annen data altså) Dette skal da resete BIOS hvis du har de riktige filene på USBen. Tydligvis har jeg ikke det. Når han holdt inne disse knappene hørte man høyt viftestøy, slikt som skal komme. eMachines ba han bare om å sende dataen inn, men han sitter i Sverige og vil gjerne ha dataen tilgjengelig så han kan spille poker og Football Manager. Noen som vet hva vi kan gjøre? Hjelp tas i mot med en stor takk! Endret 26. juli 2011 av BackInBlack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå