Gjest Slettet+513 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hva er absolutt det sprøeste eller mest vanvittige du har opplevd i ett pc spill? Det mest vanvittige jeg har opplevd er at jeg kjørte en kjerre på GTA IV på en av de større veiene og så krasjet jeg ok. tenkte jeg før bamm. en masse kjedekollisjon med 50 biler etter svært kort tid og så smalt bilen min og det spredde seg til de andre bilene.. så ja det var fyrverkeri i minst 10 minutter ettersom de kom nye biler å krasja med de som allerede brant. Det må ha vært en glitch eller noe siden det er skjeldent så mange biler på en gang tror jeg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Har gjort mye rart opp gjennom årene, men noe av det morsomste var i Baldur's Gate 2. Der kunne vi tilkalle en demon ved å kaste en kule, så demonen dukket opp der kulen var. Tenk da et rom fullt av fiender. Jeg åpnet døren, kastet inn kulen for å tilkalle demonen, lukket døren og ventet en stund og tok meg av de få overlevende (eventuelt demonen, som var litt småforbannet.) I Spider-man 2 grep jeg tak i en fyr, hoppet og klatret så høyt opp som jeg kom og tok en piledriver ned på bakken (dvs hoppe med hodet først). Eventuelt bare lette etter fiender på tak av skyskrapere og kastet dem utfor. Men det morsomste var i Mercenaries: Playground of Destruction på PS2. Først fant jeg et veikryss, parkerte en bil midt i og slapp C4 foran den. Deretter hentet jeg en hel rekke biler og stablet dem mot hverandre så bra som mulig. Da jeg hadde ti, tolv biler sprengte jeg C4en. Resultatet var at alle bilene fløy avgårde, og de fleste tok fyr og sprengtes etter en liten stund. Meget bra fyrverkeri, om jeg få si det selv. Og btw, aner ikke om det var en bug, men det gikk helt fint å sprenge hovedkvarteret til mafiaen. De ble litt sinte, for å si det sånn. Endret 28. juli 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå