Gå til innhold

Laget et horror spill/level :D kom med feedback


Anbefalte innlegg

Har lagd et "spill" som ikke egentlig er et spill nå da...Men en slags horrorlevel xP, hva syntes dere ? tok litt tid, mn var kjempemorro da :D test d :) har både mac og windows versjon tilgjengelig! :D ble litt sånn myst stemning hehehe

 

I tillegg gjett hva jeg har brukt for å lage d? :)

 

May the wrath of snaw, haunt ur ass!...

 

ps.. jobber med å lage spillet mørkerer å skumlere hehe :p

HorrorSnawWIN.zip

Endret av JCashFan90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

laster ned i dette sekund. Kommer med tilbak medling snart.

 

EDIT: Melding skal det selvfølgelig stå.

 

Tilbake melding:

Veldig creepy bakgrunnsmusikk noe som gjorde så jeg ble litt mer på vakt så det ikke skulle skje noe. :p

 

Ta et skritt til med spøkelser eller noe sånt så har det faktisk potensiale :)

Endret av GZIP
Lenke til kommentar

Det eneste som gjorde det creepy for meg var vel musikken. Hvor har du fått den fra? Fra en film eller noe? :p Ellers så fant jo jeg det ene huset, men følte døren var jæla stor :p Kom meg ikke inn, regner ikke med at det går heller. Skulle vært litt mørkere kanskje?

 

musikken har jeg fått gratis fra en side som hoster gratis musikk og effekter, ja spillet kunne nok vært endel mørkere, kanskje d hadde vært kult å heller hatt en fakkel i handen som lyskilde da :p

Lenke til kommentar

musikken har jeg fått gratis fra en side som hoster gratis musikk og effekter, ja spillet kunne nok vært endel mørkere, kanskje d hadde vært kult å heller hatt en fakkel i handen som lyskilde da :p

 

Ja, det hadde vært fett! :p Du får bare gå i gang med et amnesia lignende prosjekt! hehehe. Digger det spillet.

Lenke til kommentar

Enig med musikk valget.

Grei grafikk. Spillet hadde nok passet best med zombier evt gjenferd, men fortsatt med å lage resten i en hule eller lignende. Kunne funket som et oppdrag å utforske noe på starten også.

Forresten, hoppet ned i vannet og forventet noe. But no lol.

Hold oss oppdatert, interresert å prøve nyere versjon av det.

Lenke til kommentar

Fett! Kanskje du ikkje sku gått for å ha det mørkere, men dårligere sikt? mer snø/tåke for eksempel. E nok vannskeligere å få den skummle følelsen med et lysere tema, men viss du får det til så blir det ennå skummlere :p Men som alle andre sier, musikken var awesome :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...