Kjetil Lura Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Det der er ingen PC! Det er et monster! Et monster, I tell ya!!! IIIK! Den der får du nok litt for ja, gitt at du finner noen som i det hele tatt vil ut med såpass... Ville ikke betalt mye for den eg, vet du hvorfor. Har ikke brukt for så mye lagringsplass. Har selv nettopp kjøpt meg en p4 2.6GHZ/800 + 160GB disk + 2x512 DDR400 + msi 875P neo. Betalt ca 8000kr for den. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 harddisk plass er bra. vertfall for meg som har isdn *hamstre på lan* si ifra hvis du skal selge noen harddisker seperat.. kanskje jeg kan kjøpe et par Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 arildjr: Hvorfor i H****** trenger du så stor lagringsplass?? :o Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 arildjr: Hvorfor i H****** trenger du så stor lagringsplass?? :o man driter i å bruke tid på å brenne cd'er, stappe cd'er i bokser/mapper/etc.. og best av alt, man slipper å leite gjennom 1000 cd'er for å finne en film. og man kommer inn på hubber med 300gb-limit.. hvor det er mye, mye snadder å finne. Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 hvorfor jeg har så mye hdd...nei si det...hrm *sjekke* 1000 gig ledig akk nå Kan hvertfall ikke si at diskene er mye brukt Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 hvorfor jeg har så mye hdd...nei si det...hrm *sjekke*1000 gig ledig akk nå Kan hvertfall ikke si at diskene er mye brukt Åhhh.... :o *Drømme* Det skal jeg også ha når jeg blir rik... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 fan da gutt, har jo mere plass enn meg jo :o må kjøpe meg en halv TB til virker det som, alt blir jo fullt så fort lyst til å selge diskene for seg? jeg har lyst på!! Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 hvorfor jeg har så mye hdd...nei si det...hrm *sjekke*1000 gig ledig akk nå Kan hvertfall ikke si at diskene er mye brukt Åhhh.... :o *Drømme* Det skal jeg også ha når jeg blir rik... tja, snart er vel den mengden plass standard for Ola Normann.. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg trur egentlig at arildjr aldri har tenkt å selge den maskinen, han hadde bare lyst å skrive her for å få litt reaksjon... En ting jeg lurer på er hvordan i all verden har du klart å kjøpe over 1 tb med hdd uten å ha bruk for det.. Nei, høres ut som noen prøver å lure oss litt her egentlig.. 8) Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 ok? Pcen er oppegående den..selges til riktig bud. Jeg gjorde en jobb for et firma og de ville at jeg skulle kjøpe inn utstyr istedet for betaling og det ble til at jeg handla en haug med disker og diverse i stedet. egentlig trenger jeg mest penger + laptop da. derfor selger jeg hvis noen skulle ha lyst på den Lenke til kommentar
ivo Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 God ordbruk på salgssidene innimellom: Nå kan du få kjøpt en billig IBM laptop...kanskje bedre med IBM laptop selges billig?? Angående harddisk-kolossen: Jeg ville splittet maskinen du har, og satt sammen to stk. Trenger selvfølgelig et ekstra kabinett og et skjermkort, men den ene PC'en kunne jo være den beste, for å selge en "business-versjon" med mx-kort el.lign. og standard kabinett. Bare et forslag. Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 http://www.expertsolutions.no/box.jpg sånn ser den ut....er ikke alle diskene som er i da men Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 lol..fikk du ikke stappa inn alle HD ene inni kabinetet Men synes heller du skulle ta vare på den... å ha den som en trofe! Henge den på veggen eller noe Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 hehe...det var det ja....det er plass til masse flere disker i den da Jeg har noen 80 giggere og noen 40 giggere jeg tenkte å putte i den, men det er bare hvis jeg skal beholde den...har ikke så mange ledige slots på kontrolleren heller så da må jeg vel kjøpe enda en Lenke til kommentar
1ar Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Spørsmålet er ikke hva PC'en er verdt, men hvor mye folk er villig til å betale for en brukt PC. Lenke til kommentar
Ali-Baba Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 kan du ikke selge en del av diskene separate? kan du ikke opplyse om pris på de forskjellige diskene? jeg kan være interessert i en 80 eller 120gb disk.... Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Chieftec Fulltower Asus P4C800-E p4 2,8 ghz 800mhz fsb 1,5 gb ddr 400 mhz ati radeon 9700 pro 7 x 120 gb hdd 2 x 200 gb hdd 2 x 80 gb hdd 2 x 40 gb hdd Promise controllere med runde kabler. Jeg ville ha splittet 120GB og 200GB diskene fra maskinen og solg dem separat sammen med en og annen Promise kontroller. Pris for pent brukte disker er vel Komplett-pris i dag minus 10-25% avhengig av hvem du selger til og hvor. Det er svært få, om noen, som er interessert i å kjøpe en slik maskin med så mye lagringsplass. De som trenger så mye plass kjøper og bygger det selv nytt eller de får det gjennom jobben. Splitt og hersk; og prøv deg på Qxl. ;-) Alternativ 2 var som noen nevnte å bygge opp en maskin nr. 2 og selge den i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå