Sissel Nystad Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Sandra Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Sissel Nystad Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Takker så mye Eric Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Glimrende....ser ut som jenta beveger seg i isvann. Måten hun her poserer på, passer fint nå...... Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Strålende! Flott utrykk på Sandra, kledelig med den grove strukturen. Lenke til kommentar
Janne caspersen Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hei Sissel Du har funnet veien inn på nye digit du også Nå er det lriktignok lenge siden jeg har hatt tid til å se på bilder og kjenner jeg deg rett har du sikkert fotografert mye under vann den siste tiden (er jo sommer), men av de bildene jeg har sett vil jeg si dette er et av de beste. Uttrykket til Sandra er helt fabelaktig, her har både modell og fotograf gjort en strålende jobb. Liker også veldig godt etterbehandlingen selv om det er dette blikket som formidler følelser, håp og mye mer. En vakker formidling Lenke til kommentar
Sissel Nystad Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Tusen hjertelig takk skal dere ha alle sammen Ja hun poserer så fint denne vann nymfen min Jeg tenkte egentlig å skrive en dypere tittel, men var litt usikker på hva jeg skulle kalle det, så da ble det bare slik. Kommer tilbake senere,, nå er det tid for krim Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Kjempeflott Sissel, Sandra er den fødte modell. Er i Bergen nå så jeg har det som fisken i vannet selv, ha ha Forsatt god sommer. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Det er så spennende og vakkert så det kan bli Sissel. Du er en mester i dette. Vi er ett folk i de medfølelsene <3 Lenke til kommentar
LoneM Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Du er rå Sissel. bilde ditt er helt supert klem Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 så utrolig vakre disse undervanns bildene dine Sissel..kan ikke få nok av de,smil Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fin posering av jenta. Et pent bilde. ser nesten ut som et maleri. Er bilde tatt gjennom glassrute eller med undervannskamera? Lenke til kommentar
Lis K Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Kjempebra Sissel! Elsker uttrykket hennes og farvene. Velkomponert. Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Flott positur/uttrykk på Sandra. liker spesielt godt hvordan lyset faller på håret ( og gir en nydelig farge) og på ansikt/skuldre. Fargene er fine, men synes kanskje det er tildels litt "grumsete" - og ville kanskje derfor redigert det litt mer tøft/rustikt for å understreke dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg