Hveding Skrevet 26. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2011 Hei! Jeg skal rendere et prosjekt i sony vegas 7.0. Men så er jeg usikker på hvordan settnings jeg skal ha, før best kvalitet. Bare det ikke overstiger 1,6 GB... Skal ha en oppløsning på 1280x1024. Dette er snakk om cs1.6 film jeg skal rendere. Har hørt at x264 skal gjøre slik at kvaliteten blir bedre, men er dette noe man gjør etter man har rendert prosjektet sitt i sony vegas ? Mvh Patrick Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Hei! Tråden din var feilposta, og vart diffor flytta til rett forum. Reaksjonar tas på PM. Det kjem litt ann på kva du skal bruke videoen til? Skal du berre ha den på maskinen, skal den brennes, legges ut på nettet, eller kva planlegg du? x264 gir god kvalitet, men du må hugse at også dét er komprimering. Beste kvalitet vil uansett vere råfil, men det tar svært mykje plass. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 Bruksområde? H.264 passer best til YT, .wmv passer best til visning på Windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå