Gå til innhold

Demo-varer, Komplett.no

Anbefalte innlegg

Halla!

Sitter en del å kikker på demo-varer fra komplett.no, og ser at, for at det skal være vits å kjøpe et demo-skjermkort så må såpass mangle:

-NB!!! Kun kort!! (Drivere, kabler, manual, + + mangler!!!)

-Varen er demobrukt/ Erstatning fra leverandør.

-Varen kan ha skrumerker i fester o.l.

-Merking på emballasje behøver ikke samsvare med produktet.

Mitt spørsmål er:

Hva kabler er det man da mangler? CrossFire? Strømforsyningskablene har jo flere overganger, så jeg trenger vel ikke bekymre meg for det?

Drivere finner man vel på produktets nettsted?

Og manual trenger man vel ikke?

Takk for Respons!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå pleier da crossfire kabler og slikt vel skjeldent å følge med skjermkortene ? trodde det altid fulgte med hovedkort.

jeg har selv kjøpt drøssevis av demovare skjermkort på ps.no , siden ps faktisk har rimelige ting på demovare i motsetning til mange andre..

man trenger kun kort, strømledninger skal du ha på strømforsyningen og drivere finner en altids nyeste av på nettet :)

Lenke til kommentar

Nå pleier da crossfire kabler og slikt vel skjeldent å følge med skjermkortene ? trodde det altid fulgte med hovedkort.

jeg har selv kjøpt drøssevis av demovare skjermkort på ps.no , siden ps faktisk har rimelige ting på demovare i motsetning til mange andre..

man trenger kun kort, strømledninger skal du ha på strømforsyningen og drivere finner en altids nyeste av på nettet :)

Var inne på ps.no!

Fant fort ut at det var litt bedre tilbud der enn på komplett.

Men oppdateres Demo-lageret ofte eller? va ikke så mye skjermkort inne nå

Lenke til kommentar

av erfaring finner jeg nye varer der flere ganger i uken, ja. så det oppdaters jevlig.

fikk just en pakke i dag hvor jeg bestilte asus Xonar STX lydkort til 750kr , og to stykk asus socket-1366 hovedkort til 320 og 370kr stykk ;) helt supert kjøp!

Lenke til kommentar

av erfaring finner jeg nye varer der flere ganger i uken, ja. så det oppdaters jevlig.

fikk just en pakke i dag hvor jeg bestilte asus Xonar STX lydkort til 750kr , og to stykk asus socket-1366 hovedkort til 320 og 370kr stykk ;) helt supert kjøp!

Hva var ordinærprisen på komponentene da?:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...