Taffenh Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Halla! Sitter en del å kikker på demo-varer fra komplett.no, og ser at, for at det skal være vits å kjøpe et demo-skjermkort så må såpass mangle: -NB!!! Kun kort!! (Drivere, kabler, manual, + + mangler!!!) -Varen er demobrukt/ Erstatning fra leverandør. -Varen kan ha skrumerker i fester o.l. -Merking på emballasje behøver ikke samsvare med produktet. Mitt spørsmål er: Hva kabler er det man da mangler? CrossFire? Strømforsyningskablene har jo flere overganger, så jeg trenger vel ikke bekymre meg for det? Drivere finner man vel på produktets nettsted? Og manual trenger man vel ikke? Takk for Respons! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Mangler kabelen til crossfire så får du lett tak i en slik. Drivere å manual finner du på nett Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Nå pleier da crossfire kabler og slikt vel skjeldent å følge med skjermkortene ? trodde det altid fulgte med hovedkort. jeg har selv kjøpt drøssevis av demovare skjermkort på ps.no , siden ps faktisk har rimelige ting på demovare i motsetning til mange andre.. man trenger kun kort, strømledninger skal du ha på strømforsyningen og drivere finner en altids nyeste av på nettet Lenke til kommentar
Taffenh Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Nå pleier da crossfire kabler og slikt vel skjeldent å følge med skjermkortene ? trodde det altid fulgte med hovedkort. jeg har selv kjøpt drøssevis av demovare skjermkort på ps.no , siden ps faktisk har rimelige ting på demovare i motsetning til mange andre.. man trenger kun kort, strømledninger skal du ha på strømforsyningen og drivere finner en altids nyeste av på nettet Var inne på ps.no! Fant fort ut at det var litt bedre tilbud der enn på komplett. Men oppdateres Demo-lageret ofte eller? va ikke så mye skjermkort inne nå Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 av erfaring finner jeg nye varer der flere ganger i uken, ja. så det oppdaters jevlig. fikk just en pakke i dag hvor jeg bestilte asus Xonar STX lydkort til 750kr , og to stykk asus socket-1366 hovedkort til 320 og 370kr stykk helt supert kjøp! Lenke til kommentar
Taffenh Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 av erfaring finner jeg nye varer der flere ganger i uken, ja. så det oppdaters jevlig. fikk just en pakke i dag hvor jeg bestilte asus Xonar STX lydkort til 750kr , og to stykk asus socket-1366 hovedkort til 320 og 370kr stykk helt supert kjøp! Hva var ordinærprisen på komponentene da? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Billigeste 1366 hK hos PS har koster 1327kr..Så 350kr er slett ikke verst.. Endret 28. juli 2011 av taz Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 ordinær pris på xonar STX er 1550kr . 1366 kort til 320 og 370kr er uansett et røverkjøp. så helt nye og strøkne ut i plast, mangler seff kabler og i/o shield men det kan jeg leve med. Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hvor er det dere finner demovarer på PS.no??? Finner det ikke jeg Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 ps.no Demovarer/Lagersalg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå