carl-kr. Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 hei, finns det noe fix av noe slag for å kjøre en ekstern ntfs hardisk på ps3? vil ikke formater til FAT32 pga av begrenset filstørrelse. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Det er nok dessverre ikke mulig på en helt standard PS3 per nå, og det vil neppe bli mulig i fremtiden heller. Om du tenker på å se filmer osv. via en ekstern disk så løste jeg deg problemet (før jeg kjøpte en dedikert htpc) ved å dele filmene opp i 4gb-deler og passe på at alle var nummerert riktig. Deretter er det bare å huke av for at PS3'n skal spille gjennom alle filene uten stopp og på den måten vil du ikke merke at en film er delt opp i x antall deler. Men det er dog både tidkrevende og tungvindt. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 jeg bruker ps3 media server og det fungerer glimrende, bortsett ifra streaming i hd trådløst. da kåser det seg. blir vell boxee box snart regner jeg med. dårlig at man ikke kan bruke ntfs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå