Gå til innhold

Kall meg syk, men her er enda et nytt design fra meg!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det burde være mulig å få denne siden som 100% bred. Logoen/toppen kan bli litt vanskelig, men hvis du klipper ut én av rekkene med prikker rett foran den buen til høyre, så kan den ligge som bakgrunn. Buen kan ligge i et eget blide med align="right" i cella. Toppen blir på den måten delt opp i to celler, der den ene har logo/topp frem til der du kutta, og den andre har den rekka du klipte ut som bakgrunn og buen som et vanlig bilde hvis du skjønner.

 

Hvis du først har fått til det, kan du jo også ha en valign="middle" på hele siden, slik at man slipper vertikal scroller også, der det er mulig. (får det i IE 1024)

 

En annen ting som bare falt meg inn er om du hadde feida bakgrunnen i "hovedfeltet" mellom forskjellige gråtoner. Ikke sikkert det hadde blitt noe bra, men det kan jo hende... Måtte vel hatt en 500px iallfall i bildehøyde.

 

"Ramma" til den pila som står på skrå på venstresiden er ikke kvadratisk. Det er litt rart, på en måte, fordi pila er kvadratisk, hvis du skjønner.

Lenke til kommentar
Det er akkurat det den ikke gjør.. i allefall ikke i mine øyne.. ;)
Synd for øynene dine da ;)

 

Designet er kult det, men siden er noe bred ( må bruke scroll i 1024*768 ), og det er ikke noe særlig digg. Ekllers bra, og jeg liker godt gråfargen din, men den kunne vært ennå noen hakk lysere.

Kult at du liker designet mitt :) hvilken gråfarge kunne vært lysere? den ved linkene, eller bakgrunnen?

 

Bakgrunnen synes jeg er for mørk, og siden er nok cirka 50 piksler for bred.

 

:woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...