Running_Target Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hei! Jeg holder på å lage en hjemmeside, og ønsker at siden skal ha en chat funksjon. Noen som har peiling på hvordan jeg skal få dette til? Lenke til kommentar
Stein Ove Helset Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Du må bruke Javascript og php/asp.net/python eller et annet serverside programmeringsspråk Google litt så finner du nok en tutorial eller script Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Eller du kan embedde en ferdigløsning. Google shoutbox. Lenke til kommentar
lisA- Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Er noe som heter Chatango. Du setter inn en kodesnutt på nettsiden din, som gjør at du kan chatte med besøkende. Privat og ikke-privat om jeg husker riktig Lenke til kommentar
Running_Target Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Takker for alle svar. skal sjekke ut de forskjellige mulighetene. Lenke til kommentar
Elektro-Lars Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Du kan også bruke Mibbit som bruker IRC som gir deg en grei løsning for å holde styr på dem som er inne i kanalen din. Med IRC kan du også logge på med en klient uten å måtte være innpå siden din eller i en nettleser. (det finnes flere IRC klienter til forskjellige platformer, også mobiler) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå