Tokke Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Svalen Bildet er fjernet. - er en dygtig og målbevidst flyver Link til bildesiden Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Tenk å være fri som fuglen... Svelen er elegant når den svever i full fart i alle retninger. Mangler nok noe på skarphet her, men flott fanget er den iallefall Jeg synes den er fin mot den blå himmelen. Liker komposisjonen også Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Ooops svelen skulle selvsagt være svalen. Svevende sveler tror jeg ikke er spesielt elegant i alle retninger... Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Mangler litt på skarphet ja og så er det litt bevegelse i bildet,men det var kansje meningen? Men komposisjonen syns jeg var nydelig:) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Meget levende og fin komp,litt pådet klare,men sto seg godt, ikke lette dei her å ta bilde av i luften. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 God plassering i ruta og i fin positur. Bevegelsen på vingene fungerer godt for meg, det kan gjerne være mer. En anelse uskarpt på hodet, men etter mine begreper fullt ut akseptabelt....tro meg, jeg vet hvor vanskelig dette er og at marginene er veldig små! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg