Fakeworthen Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Home knappen slutta å funke idag... har prøvd å restarte uten hell... noen som har forslag til hva det kan være? Burde jeg sende inn mobilen til rep? ~Fakeworthen Lenke til kommentar
Fakeworthen Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Ingen som har tips til hva det kan være at den store knappen på Samsungen plutselig har kutta? :s Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Tja, deeet er ikke bra. Ingenting dukka opp når du googla problemet? Lenke til kommentar
Fakeworthen Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Bare at jeg skulle prøve å restarte mobilen, og at jeg burde levere den inn til reklamasjon.. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Da er det bare å levere inn. Litt unødvendig tur da... Lenke til kommentar
Fakeworthen Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Den er levert inn nå... tar BARE ca 21 dager -.-' fikk en av de eldste samsung telefonene som låne mobil, Jippi Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Det er så lenge at det ikke er rimelig tid. Du har også krav på et produkt med tilsvarende funksjonalitet under reparasjon. Jeg ville fremmet krav om heving av kjøp. Dette er dessuten et velkjent problem etterhvert, det er en del Galaxy S-eiere som har opplevd dette.. Lenke til kommentar
Fakeworthen Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Leste på nettet nå, og fant dette her: Dine rettigheter Dommen medfører at du har rett til gratis reparasjon, ny vare eller pengene tilbake i opptil fem år etter kjøp hvis mobilen har en fabrikasjonsfeil. Det at knappen ikke fungerer lenger er jo en fabrikasjonsfeil, vil det da si at jeg kan kreve nytt produkt? Som tråden sier har jeg en Samsung Gakaxy S, kan jeg da kreve en Samsung Galaxy S2? Det er jo ett ilsvarende produkt, bare nyere. Endret 10. august 2011 av Fakeworthen Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 hadde samme problem med min, viste seg og være fukt skade. som de nektet og fikse...... var ikke bedre at jeg fikk tilbake telefonene med 4 skurer som manglet... (deltaservice) Lenke til kommentar
Fakeworthen Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Er delta service som har min også... de sa maks 21 dager... nå har det gått 11 arbeids dager og de har ikke begynt på den enda og de mottok den etter 2 dager.. snart så klager jeg, og dette er ikke i henhold til det de lovte meg.. Er det så mye som 1 ripe ekstra på mobilen, skal jeg klage. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) De lovte meg 10 dager. Status Registrert 15.Jul.2011 Sendt verksted 18.Jul.2011 Mottatt verksted 19.Jul.2011 Påbegynt 01.Aug.2011 Ferdig 02.Aug.2011 Sendt fra verksted 03.Aug.2011 Mottatt forhandler 03.Aug.2011 jeg kommer aldri til og handle fra et forhandler som bruker delta igjen... lite fornøyd med deres kvalitet kontroll. Endret 11. august 2011 av -Night- Lenke til kommentar
Fakeworthen Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Å faen! Da hadde jeg klaga med engang.. for det der er brudd i avtalen Muntlig er like binnende som skriftlig. Lenke til kommentar
deac Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 hadde samme problem med min, viste seg og være fukt skade. som de nektet og fikse...... var ikke bedre at jeg fikk tilbake telefonene med 4 skurer som manglet... (deltaservice) Krev dokumentasjon på feilen. De må bevise at det er fuktskade nemlig. Ofte en lei tendens til at det egentlig er noe annet, men de sier fuktskade fordi det ikke dekkes, sender den i retur og gnir seg i hendene, penger spart for deres del og kunde må kjøpe ny telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå