prasa93 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hei, jeg jobbet en uke i mars og tjente i underkant av 2000,-. Dog husker jeg ikke om det var skattekort eller frikort jeg bestilte. Den er uansett hos den forrige arbeidstakeren og dermed kan jeg ikke sjekke dette. Denne uka er jeg ansatt hos en ny arbeidsgiver, og da lurer jeg på om jeg egentlig skal trykke på "Bestill kopi av Skattekort" eller "Bestill frikort." Noen som gidder å hjelpe? For fem-seks dager siden trykte jeg meg inn på "Bestill kopi av Skattekort," men det har enda ikke kommet, og da lurer jeg på om jeg kommer innunder et av de "Du kan ikke bestille skattekort hvis du:"-punktene, eller rett og slett må prøve på "Bestill frikort." Den totale summen som blir inntjent i løpet av 2011 overstige uansett ikke frikortbeløpet. Takknemmelig for svar. Lenke til kommentar
prasa93 Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Takk for svar, endte opp med en to timer lang ventetid-samtale hvorpå, etter at jeg hadde våkna fra dvalen og fortsatt var nr. 20-og-noe i køen, så bestemte meg for å dra bort dit personlig og prøve å ordne saken. Der var det også heftig med folk, men på langt nær så mange jeg opplevde på telefonsentralen. Så da ble det fiksa! Endret 28. juli 2011 av prasa93 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå