Manlulu Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Sitter å diller me Ableton. Så skjer der. Jeg får ikke brukt tastaturet på drum rack. Hvordan får jeg deg tilbake? Lenke til kommentar
Negrotron Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Type bruke tastaturet som keyboard/pads? Lenke til kommentar
fluff Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Du må huske å trykke rec-knappen på midi-sporet du ønsker å bruke, om du ikke allerede har gjort det? Og så mener jeg det er en innstilling for om du ønsker å bruke tastatur eller MIDI-keyboard inne på settings der. Si ifra om ingenting av dette hjelper så skal jeg gå inn i programmet og prøve litt selv, dette var bare det jeg kom på i farta. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 beklager at jeg ikke har svart før. jeg fant ut problemet. emm ganske flut. Til høyre for der du har alle drumsa og dette på drum racket, så har du en emm.. liste hvor du kan gå opp og ned. Jeg lå ikke innenfor riktig punkt der. Du beveger deg opp og ned med Z og X. hmm.. ja dette var den beste forklaringen jeg klarte å gi :/ uansett.. takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Jeg låner tråden min. Var ikke så veldig lenge jeg prøvde meg på programmet. Er ikke så enkelt, når jeg ikke kjenner andre med god peiling. Nå er vi et par som vil prøve oss igjen da. Noen som har et par gode toturial videoer, som viser basic, hvordan man kommer fra å være ganske lost, til å ha et ferdig produkt? Får opp motivasjonen ganske mange hakk om vi hadde noen gode videoer. Har sett et par på youtube, men er ikke alle som er like gode. Type stil er ikke så veldig nøye. Lat de på videoene lære oss å produsere hva de vil, så lenge de lærer oss programmet. Og er det noen som har tips til type must ting jeg bør bestille meg? Som av keyboard osv? Eller skal det funke greit uten noen ting i starten. Endret 14. oktober 2011 av Manlulu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå