interdiver Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg trenger en ny ulåst android telefon for maks 2000,- Utenom de to ovenfornevte telefoner var jeg innom LG P500 Optimus One, men den hadde dårligere oppløsning enn både Blade og U8800. Den hadde også den minste skjermen. Foruten de rent tekniske spesifikasjoner, er det noen som kan være så vennlig å fortelle meg om egne erfaringer om Blade eller U8800? Selv lener jeg mot U8800, ettersom det er oppgitt både bedre batteritid samt større skjerm. Men jeg vil veldig gjerne høre fra dem som har brukt disse telefonene. Takk for svar. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Jeg får meg en U8800 litt senere idag. Grunnen til at jeg valgte den framfor Blade er batterilevetid og at den er vesentlig kjappere. Med abonnement så får du U8800 for en totalpris på 1069 fra ventelo. http://shop.ventelo.no/index.php/Portal/gid/Mobiltelefoner/pid/Huawei/bid/2277/action/1?utm_source=scroll&utm_medium=web&utm_campaign=standard (Du behøver ikke bruke abonnementet, så jeg ser på det som avbetaling...) Hvis jeg skulle gått opp noe, så tror jeg det kanskje hadde blitt galaxy s (ikke 2) til 2495. http://www.prisjakt.no/product.php?p=609185 Endret 26. juli 2011 av blackbrrd Lenke til kommentar
CptAwesome Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Har hatt en U8800 siden februar, og er stort sett fornøyd. Litt tull i starten (2 ganger til service på 1 mnd) men i ettertid har den stort sett levd opp til forventningene. Rask og grei med ok batteri (forutsatt at man har et bevisst forhold til strømstyring). Det er også blitt lovet oppgradering til 2,3 i løpet av oktober. Skulle jeg kjøpt ny telefon idag ville jeg nok imidlertid heller ha gått for en samsung Galaxy S som for øyeblikket selges for 2900 på lefdal.com, pga et mer aktivt utviklermiljø på XDA, bedre skjerm (dog ikke samoled+), bedre byggekvalitet og kamera, samt at du kan være sikker på at fremtidige oppdateringer vil komme relativt raskt til denne telefonen. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Fikk U8800 idag og har sittet å knotet med å finne fram på den. Alt av vanlige ting tar vel kanskje 10x så lang tid som på en dumtelefon, men den kan gå på nett, spille av videoer osv. Kan ikke si jeg er imponert over de innebygde funksjonene osv, så her må det endel fikling til før alt blir bra. Omtrent som å sette opp en PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå