Gå til innhold

Kjøp av bærbar maskin for fritidsbruk (ca. 8k)

Anbefalte innlegg

Hei,

Sitter å vurderer om jeg skal spandere på meg en laptop som jeg har egentlig hatt lyst på ganske lenge.

Ønsker en laptop som har god lyd for musikk og mulighet for litt spilling som Minecraft og Terraria bla annet. Så kom over denne på DustinHome, virket som en god pris for maskinen:

ASUS N53SV CI7 2.0 6GB/750 GT540M 15.6" W7HP

Ikke HP og Acer fan, men er evig Nvidea og Intel-fan.

Noen andre tips ? Regner med rundt prisklassen jeg har funnet.

Noen andre forslag eller kanskje gå for den jeg fant, hva synes folka her inne?

EDIT: Jo, ønsker også go batteri-tid og stilrent utseende. En mest mulig fremtidsrettet maskin!

Endret av aWesomePerson
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vurderte fram og tilbake og landet for min del på en 13" mbp, er sinnsykt fornøyd med den. Men den har litt liten skjerm og tregt skjermkort mtp spilling, men ikke til sånne indiespill :) koster vel 9200kr om man er litt lur og går gjennom studenttorget.no

Ikke glem at tastatur, touchpad, høyttalere og byggmateriale er vel så viktig som resten!! Den har jeg brent meg alvorlig på før når jeg var ute etter å skvise prisen ned mest mulig..

HP Elitebook er gode maskiner jeg kan anbefale også!

Lenke til kommentar

Jeg har ikke tro på god lyd fra en bærbar. Kan til nød si at det er til å leve med, men god lyd nekter jeg å tro. Da bør du nok tenke på andre løsninger.

Jeg bruker DAC som er koblet opp mot en rørforsterker og høytalere som har fått topp karakter i alle tester. Det er GOD LYD fra en lappis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...