Erlend Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Produsent av Mass Effect 3 lover større konsekvenser i det nye spillet. Les hele saken Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hmf. Er litt lenge til.. http://www.timeanddate.com/counters/customcounter.html?msg=&day=06&month=03&year=2012&hour=&min=&sec=&p0=2205 Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Høres da bra ut og tiden de tar seg tyder jo på at spillet kommer til å være renpolert ! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 kan ikke si annet enn at jeg gleder meg sinnsvakt mye. og det sier mye, for jeg er ikke den spilleren jeg en gang var. men mass effect 3 skal jeg spille gjennom. de to forgjengerene er jo fantastiske <3 Lenke til kommentar
myndighetene Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Endret 6. mai 2018 av Hansemannan Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Bioware bør gjøre om dialoghjulet slik at man ikke er sikret Paragon-poeng ved alltid å velge alternativ øverst til høyre, eller Renegade ved å velge nederst. Få inn en generator som tilfeldiggjør hvor alternativene dukker opp på dialoghjulet eller lignende. Slik det er nå består valgene som oftest av sorthvitt-valg mellom ondt og godt. Blir uansett spennende med Mass Effect 3! Endret 31. juli 2011 av Hawko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå