Gå til innhold

Samsung Galaxy Tab 10.1 Kjøpe i USA


Torb88

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Skal til USA neste uke og vurderer å kjøpe med meg en Samsung Galaxy Tab 10.1.

 

Har lyst på 3G versjon, så lurer på om noen vet om en 3G versjon kjøpt i USA vil fungere i Norge, eller om de er låst til nettverket jeg eventuelt kjøper fra der borte? (Verizon, T-mobile eller lignende).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også planer om å kjøpe i USA. Jeg regner med at 3G skal fungere hjemme også, men da jeg så på en amerikansk nettside stod det noe om at man måtte binde seg i 2 år. Det bør jo være en mulighet for å slippe dette?

 

Har ikke så mye peiling på dette selv.

Lenke til kommentar

Som regel må du binde deg i opptil 2 år ja. Kjøpte det for et halv år siden, men jeg kjøpte 3G med Verizon, men nå bor jeg i USA så litt lettere for meg. Har fått inntrykk av at den ikke vil fungere i Norge med 3G. Akkurat som å bestille mobil, blir like mye surr. Men for all del, give it a shot. :)

Lenke til kommentar

"Give it a shot"? Det er snakk om nesten 5k for denne dingsen, så da er det for surt om noe ikke virker som det skal :)

 

 

Siden du bor i USA har du gjerne litt peiling på hvordan ting fungerer der. Så hvis det er slik som du sier at man er nødt til å binde seg, kjøper jeg heller en her i Norge. Er litt surt siden man kan spare rundt en tusenlapp ved å kjøpe på den andre siden av Atlanteren.

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Skal til USA neste uke og vurderer å kjøpe med meg en Samsung Galaxy Tab 10.1.

 

Har lyst på 3G versjon, så lurer på om noen vet om en 3G versjon kjøpt i USA vil fungere i Norge, eller om de er låst til nettverket jeg eventuelt kjøper fra der borte? (Verizon, T-mobile eller lignende).

 

Det vil ikke fungere, så ikke "give it a shot". Verizon benytter seg av en annen nettverksteknologi enn det vi har her i Norge, og stort sett resten av verden, nemlig CDMA. I Norge bruker vi GSM. Dersom du skal kjøpe en GT 10.1 med 3g, må du finne en fra AT & T. Desverre tror jeg ikke denne utgaven er kommet for salg enda.

Lenke til kommentar

Det vil ikke fungere, så ikke "give it a shot". Verizon benytter seg av en annen nettverksteknologi enn det vi har her i Norge, og stort sett resten av verden, nemlig CDMA. I Norge bruker vi GSM. Dersom du skal kjøpe en GT 10.1 med 3g, må du finne en fra AT & T. Desverre tror jeg ikke denne utgaven er kommet for salg enda.

 

Jeg kjøpte min på Sears i Vegas i starten av juli og de visste ikke når 3G kom, men regnet med at man kunne kjøpe den fri fra en evt. AT&T-kontrakt. De hadde ikke info om priser.

 

-KJ

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...