Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Vi burde ha en egen hyllest tråd eller noe. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Så absolutt! Med egne hyllestvideoer. Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det er nesten bare menn som er interessert i å krangle og kverulere på internett. Lenke til kommentar
onion1 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg er rimelig overbevist om at det er en del jenter her inne altså. Særlig i sex og samliv og derom. Samt i forumet om dyr, og forumet om mote. Og så klart her i Off Topic og sosialt. Hehe, har knapt vært i noen av de kategoriene, med unntak av OT. Henger heller i tekniske & samfunnsfaglige deler, da jeg ikke liker sånne typiske "jentegreier".... Jeg foretrekker å snakke med gutter. Samme med jobb, vil heller jobbe kun med mannfolk enn kjerringer. Jenter har en tendens til å rotte seg sammen og slenge dritt. Mens mannfolk sier det de har å si, og ferdig med det. KG er jo forferdelig å følge med på, 10 like tråder hvert minutt om det samme klagegreiene. Rimelig enig ! Har riktignok sett 2-3 mannfolk, som oppfører seg som jenter med å rotte seg sammen osv, men da er de ikke representative... Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Feil tråd... Endret 23. februar 2012 av Heradon Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Tuller du? Det florerer jo av jenter her. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Florerer er jo et merkelig bruk av ordet. Det er en del jenter her, men i forhold til gutta? Sterkt mindretall. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Men vi som er her er så awesome at vi alle tells som tre Sier vi. 1 Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Jeg trodde denne tråden min var død for lenge siden :O Men ja godt dere diskuterer dette for vi kan aldri få nok jenter, og diskusjon.no's tall på registrerte brukere er faktisk en betydelig andel av Norges befolkning, ja veldig mange er inaktive, men fremdeles. Kanskje et egen kattegori vi kan kalle "jentehjørnet" (ironisk selvsagt, der man kan samle det kreative, og kanskje ha et Justin bieber underfora, (hvems poster selvsagt ikke dukker opp i feeden XD ). Jeg synes att nettsamfunn, for diskusjon.no er så absolutt et lite samfunn, skal gjør som nattklubber å ha som mål å ha 2/3 jenter til enhver tid ^^ Men ja jeg er selv bruker på KG for dæven å mange velsmakende kakeoppskrifter jeg finner der ^^ -frank 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Men vi som er her er så awesome at vi alle tells som tre Sier vi. Helt riktig! Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Men vi som er her er så awesome at vi alle tells som tre Sier vi. Helt riktig! Say whaat?? 2 jenter!! -frank Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Men vi som er her er så awesome at vi alle tells som tre Helt riktig! Ja, er jo tross alt tre hull på alle jenter... 4 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Florerer er jo et merkelig bruk av ordet. Det er en del jenter her, men i forhold til gutta? Sterkt mindretall. Er en del jenter i forumkafeen og i seksualitetdelen virker det som, du vet mer om dette enn meg. Lenke til kommentar
revgutt Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Eller så får vi tilfeller som søstrene til Datasmurf, der DNFK ble om til "MSN-tråden for Vaage-familien", noe de like godt kunne gjort over MSN, der de tre sitter side opp og side ned og snakker om hva de hadde til middag Nå var det bare minstesøss som faktisk ble medlem her, og endte opp med å bli e-stalka av en drøss med fjortisgutter. Sånn ellers er det i alle fall 159 kvinnelige brukere her på forumet. enig Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Det er en del jenter her, men i forhold til gutta? Sterkt mindretall. kvalitet fremfor kvantitet.. det er et godt motto..... 1 Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Altså jeg synes det er helt grei mengde jenter, når jentene vi har er utrolig koselige. hva mer kan en forvente (utenom rettskriving) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Altså jeg synes det er helt grei mengde jenter, når jentene vi har er utrolig koselige. hva mer kan en forvente (utenom rettskriving) boobs Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Altså jeg synes det er helt grei mengde jenter, når jentene vi har er utrolig koselige. hva mer kan en forvente (utenom rettskriving) boobs ...and kittens Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Altså jeg synes det er helt grei mengde jenter, når jentene vi har er utrolig koselige. hva mer kan en forvente (utenom rettskriving) boobs ...and kittens beaver! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå