Heddy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Er da der jeg og Mye bra, men er virkelig vanskelig å unngå alle disse Fotballfrue-trådene altså.. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Var innom kvinneguiden en tur, tok flere år å laste ned sidene, var så jævlig svær overload av smileys. Så mye at det nesten var umulig å lese teksten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Diskusjon.no og Kvinneguiden.no ser ut til å ha et "Jente/gutte-lus!"-forhold. Slitsomt. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Internett er jo fullt av jenter... mange av dem har middels og ellwr svært lite klær på.. og det liker vi ^^ Da vil jeg prøve internetten din :!: Steike du graver dypt etter gull ^^ 1 Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Om vi vil ha flere jenter inn i forumet, er jo det ganske logisk hvordan vi gjør dette: På samme måte som vi kom inn i forumet vel? Lurer på noe, registerer oss og poster i den kategorien spørsmålet ligger under i. Problemet er bare at diskusjon.no ikke har kategorier som interesserer jenter. Hadde forumet hatt flere kategorier som er 100 % ment for jenter, som sminke, barneoppdragelse osv, ville de registrert seg for dette temaet, og sakte men sikkert blitt aktive i resten av forumet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Steike du graver dypt etter gull ^^ Er man desperat, så er man desperat. 4 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Er man desperat, så er man desperat. Får meg til å tenke på denne: 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Det gjør ikke vondt om du varmer opp nok først Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Får meg til å tenke på denne: Uff, ja. For en verden det ville vært... Det gjør ikke vondt om du varmer opp nok først Jeg tror jeg velger å beholde min "jomfrudom" akkurat der til jeg dør. 2 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg tror jeg velger å beholde min "jomfrudom" akkurat der til jeg dør. Pingler.. hahahha... 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Det går fint. Noen områder er det lov å være pingle. 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 http://www.stashwax.com/img/val/1315-01-.JPG LOL.. sjekketriks å ha en slik på nattbordet... ? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 http://www.stashwax.com/img/val/1315-01-.JPG LOL.. sjekketriks å ha en slik på nattbordet... ? Samt en dorull, 2 stk agurker og en pakke kodomer 1 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Om vi vil ha flere jenter inn i forumet, er jo det ganske logisk hvordan vi gjør dette: På samme måte som vi kom inn i forumet vel? Lurer på noe, registerer oss og poster i den kategorien spørsmålet ligger under i. Problemet er bare at diskusjon.no ikke har kategorier som interesserer jenter. Hadde forumet hatt flere kategorier som er 100 % ment for jenter, som sminke, barneoppdragelse osv, ville de registrert seg for dette temaet, og sakte men sikkert blitt aktive i resten av forumet. Ja, sminke og barneoppdragelse er toppen. Jeg ønsker også å lese om hester, sko og rosa muffins. Hvis disse trådene ikke opprettes snarest, stikker jeg heller over til Kvinneguiden. 2 Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Kvinnfolk? Bla bla bla...... Feite kuer.. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Om vi vil ha flere jenter inn i forumet, er jo det ganske logisk hvordan vi gjør dette: På samme måte som vi kom inn i forumet vel? Lurer på noe, registerer oss og poster i den kategorien spørsmålet ligger under i. Problemet er bare at diskusjon.no ikke har kategorier som interesserer jenter. Hadde forumet hatt flere kategorier som er 100 % ment for jenter, som sminke, barneoppdragelse osv, ville de registrert seg for dette temaet, og sakte men sikkert blitt aktive i resten av forumet. Ja, sminke og barneoppdragelse er toppen. Jeg ønsker også å lese om hester, sko og rosa muffins. Hvis disse trådene ikke opprettes snarest, stikker jeg heller over til Kvinneguiden. Synd du ikke klarer å skille et eksempel fra realitet. Jaja, kanskje det er best uten kvinnfolk på dette forumet after all.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Er ikke realiteten at kvinner ønsker å lese om sminke? Og gawd, så dramatisk du er. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Kan også nevnes at det kan være litt kvinnediskriminering her på forumet. Ikke en positiv ting. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Egentlig burde det jo bare bli satt fokus på hvor bra vi jentene som allerede er her er Trenger ikke flere vettu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå