Kammizez Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Nei, jeg har fortsatt til gode å møte på gutter som ikke er kåte av seg. :!: Det gjelder forsåvidt jenter også... Evt. så har jeg en veldig nyttig egenskap. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 ^Nature Men jenter er litt flinkere til å skjule det syntes nå jeg. Lenke til kommentar
birry93 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Nei, jeg har fortsatt til gode å møte på gutter som ikke er kåte av seg. :!: Det gjelder forsåvidt jenter også... Evt. så har jeg en veldig nyttig egenskap. Åja, vi er ikke helt borte, vi heller. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Konklusjonen er at vi mennesker er noen kåte jævler hele bunten. 1 Lenke til kommentar
birry93 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Konklusjonen er at vi mennesker er noen kåte jævler hele bunten. Og bra er det, ellers hadde planeten blitt rimelig dau etterhvert. :!: Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Haha, alle gutter er kåte at all times. Det er ikke noe nytt. Nei, jeg har fortsatt til gode å møte på gutter som ikke er kåte av seg. :!: Edit: Det jeg skrev var viss sagt alt Endret 3. november 2011 av Pjassop Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Internett er jo fullt av jenter... mange av dem har middels og ellwr svært lite klær på.. og det liker vi ^^ 5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Konklusjonen er at vi mennesker er noen kåte jævler hele bunten. Det har du helt rett i. Noen er bare verre, og de finner man hovedsaklig i DNFK. 2 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Konklusjonen er at vi mennesker er noen kåte jævler hele bunten. Det har du helt rett i. Noen er bare verre, og de finner man hovedsaklig i DNFK. Når skal vi treffes igjen da? :dribble: Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Internett er jo fullt av jenter... mange av dem har middels og ellwr svært lite klær på.. og det liker vi ^^ Da vil jeg prøve internetten din :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Og vær forberedt på at der en en del kåte unggutter her. Ikke det at de plager meg, men de har en tendens til å følge etter noen brukere. Men det er igrunn bare morsomt å lese Like morsomt hvis det skjer IRL? Konklusjonen er at vi mennesker er noen kåte jævler hele bunten. Det har du helt rett i. Noen er bare verre, og de finner man hovedsaklig i DNFK. Var det et hint? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Og vær forberedt på at der en en del kåte unggutter her. Ikke det at de plager meg, men de har en tendens til å følge etter noen brukere. Men det er igrunn bare morsomt å lese Like morsomt hvis det skjer IRL? Ja, stalkers er awesome. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Konklusjonen er at vi mennesker er noen kåte jævler hele bunten. Det har du helt rett i. Noen er bare verre, og de finner man hovedsaklig i DNFK. Når skal vi treffes igjen da? :dribble: Snart, min kjære. Snart. Konklusjonen er at vi mennesker er noen kåte jævler hele bunten. Det har du helt rett i. Noen er bare verre, og de finner man hovedsaklig i DNFK. Var det et hint? Definitivt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jenter hører bare til i OT-baren uansett! Grunnen til at det er få jenter her, er mye av samme grunnen til at det nesten ikke er gutter på Kvinneguiden. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ja, vi trenger flere innspill til peniskompleksene våres! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Er vel ikke lenge før regjeringen klarer å kvotere inn kvinner her og. I likestillingens navn, bare forbered deg på å bli kvotert inn på Kvinneguiden. Minst 40% innlegg på kvinneguiden kreves for å få poste på diskusjon.no og vise versa for kvinnfolka her inne. For ikke å snakke om kvoteringer, basert på hudfarge, religion, politisk ståsted, BMI osv sånn at ingen skal føle seg diskriminert eller underrepresentert. Lage diskusjon.no rosa. Evt. slå sammen diskusjon med kvinneguiden og velge forumfarge selv. I samme slengen krever den rødgrønne regjeringa at revefarmer slås sammen med hønsehus. Endret 22. november 2011 av Simen1 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Evt. slå sammen diskusjon med kvinneguiden og velge forumfarge selv. NEI! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Det hadde jo vært genialt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hvis man skal lokke over jenter fra KG bør man begynne med nye tråder om Fotballfrue hvert tiende minutt. Det er tydeligvis det som er populært. 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 pfft. Jeg er innom kvinneguiden og matkategorien, myyyye mer aktivitet der enn her. Finner masse tips og fine oppskrifter. For eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå