greenman Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Du får lage en stor poster for å så henge den på skolen/jobben din Endret 25. september 2011 av Bibow Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Stiller meg helt uforstående 2 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Syns da det er en haug med jenter her.. 1 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg har sett mange flere jenter enn meg her Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Problemet er vel ikke mengden jenter her, men heller at de fleste av guttene er for pinglete med å ta kontakt. Eller så er jentene opptatte. 1 Lenke til kommentar
Helpme96 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Lage diskusjon.no rosa. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Viss vi hadde sluttet med å trolle alle nye jenter i DNFK så hadde det nok hjulpet litt. Men det er ganske mange her, tar det bare forgitt at de er gutter, selv om de er jenter! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Vi må gjerne få flere jenter på forumet,såfremt de ikke blir så mange at de krever rosa skin som blir pålagt alle medlemmer. Når det er sagt er jeg overrasket over hvor få jenter det er å finne i kategoriene " mat og drikke" og under oppussingskategoriene Endret 8. oktober 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ikke så rart egentlig. Mannfolk har en tendens til å være best der, når de går inn for det. Lenke til kommentar
birry93 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Her kommer en til på laget. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Velkommen! Ta en tur innom og introduser deg selv da vett; https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=561 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Snart har vi fått snikfeminisert hele forumet Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Og vær forberedt på at der en en del kåte unggutter her. Ikke det at de plager meg, men de har en tendens til å følge etter noen brukere. Men det er igrunn bare morsomt å lese Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Snart har vi fått snikfeminisert hele forumet Det blir gøy, kan dere poste bilder av de kroppene deres som dere er så misfornøyde med Da blir gutta glade vett! 1 Lenke til kommentar
birry93 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Og vær forberedt på at der en en del kåte unggutter her. Ikke det at de plager meg, men de har en tendens til å følge etter noen brukere. Men det er igrunn bare morsomt å lese Hehe, det skulle jeg saktens takle. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Og vær forberedt på at der en en del kåte unggutter her. Ikke det at de plager meg, men de har en tendens til å følge etter noen brukere. Men det er igrunn bare morsomt å lese Det blir gøy, kan dere poste bilder av de kroppene deres som dere er så misfornøyde med Da blir gutta glade vett! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Haha, alle gutter er kåte at all times. Det er ikke noe nytt. Men forfølgelse, går ikke så langt as. Lenke til kommentar
birry93 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Haha, alle gutter er kåte at all times. Det er ikke noe nytt. Nei, jeg har fortsatt til gode å møte på gutter som ikke er kåte av seg. :!: Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Haha, alle gutter er kåte at all times. Det er ikke noe nytt. Nei, jeg har fortsatt til gode å møte på gutter som ikke er kåte av seg. :!: Og det kommer mest sannsynlig aldri til å skje Lenke til kommentar
birry93 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Haha, alle gutter er kåte at all times. Det er ikke noe nytt. Nei, jeg har fortsatt til gode å møte på gutter som ikke er kåte av seg. :!: Og det kommer mest sannsynlig aldri til å skje Nei, da begynner jeg å lure, i så fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå