frankhaugen Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg føler det er altfor få jenter her på diskusjon.no, jeg er klar over at 'mediehuset' det tilhører er veldig teknologiorientert og derfor tiltrekker få jenter/damer da de ofte ikke interesserer seg for slik på den måte vi gutter gjør det. Hva kan vi på diskusjon.no gjør for at vi får fler jenter?? Mange av debattene om kjønn, og sekualitet, blir veldig ensidige når man er av samme kjønn hele gjengen... Så folkz hva tenker dere?? hvordan kan vi profilere oss mer og få nye brukere og gjerne flere jente-brukere inn i vårt lille samfunn her på diskusjon.no?? -frank 2 Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Flere kategorier som er mest egnet for kvinner hadde vel kanskje hjulpet her? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg vil tørre og påstå at det er fullt av jenter her. RPP1 og 2 er gode beviser på det. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg mushi Skrevet 26. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. juli 2011 Meld deg inn i kvinneguiden, se hvordan de har det der. Nei vent litt, du bare poster som anonym troller, som alle andre der inne. 15 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kakeshoma Skrevet 26. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. juli 2011 Hva med å ha en 40% regel? 13 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Meld deg inn i kvinneguiden, se hvordan de har det der. Nei vent litt, du bare poster som anonym troller, som alle andre der inne. Jeg er medlem der, må sjekke om jeg har blitt sjekket opp. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Naiits Skrevet 26. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Vil heller ha få jenter, men med fornuftige ting å si, enn en haug med kvinnfolk-logikk som troller ned hele forumet slik som på kvinneguiden. Endret 26. juli 2011 av Naiits 34 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg er rimelig overbevist om at det er en del jenter her inne altså. Særlig i sex og samliv og derom. Samt i forumet om dyr, og forumet om mote. Og så klart her i Off Topic og sosialt. 1 Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg er rimelig overbevist om at det er en del jenter her inne altså. Særlig i sex og samliv og derom. Samt i forumet om dyr, og forumet om mote. Og så klart her i Off Topic og sosialt. Jepp, og i lan-party forumet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Ja, det forundrer meg ikke det minste. Men så igjen, det var en del jenter her i gamle dager også, da det het forum.hardware.no. Oh, how I remember. ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Noen prøvde seg på en liten facebook-aksjon for et par år siden for å bringe mere jenter inn. Det resulterte i et hav av dritunger som ikke visste hva forumet dreide seg om engang, og bare postet "Så, hva skal vi snakke om her da? Neeei dette var sjeeeedelig". også forsvant de like fort som de kom. Endret 26. juli 2011 av Bytex 7 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Så det var der de kom fra ... 6 Lenke til kommentar
Coltiefication Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Lag "*** for idioter"-tråder så slike som meg som helst vil lære nye ting hele tiden, men ikke alltid helt vet hvor jeg skal begynne for å lære meg kompliserte ting som "hvordan bygge en rørforsterker", "hvordan skifte forstilling på bilen", "hvordan fungerer en transistor" og lignende ... Når jeg tenker meg om så er vel i grunn forumet full av slike tråder så det er nok heller jeg som burde skjerpe meg! Lenke til kommentar
Populært innlegg Bytex Skrevet 26. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Det jeg mener er at å spamme "Kom til diskusjon.no her er det masse kult!" til masse jenter på facebook ikke nødvendigvis hjelper. De kommer bare og finner et fullstendig overveldende mengde emner og tråder. De har ikke en massiv "Mine Innlegg" å gå ut fra heller, men må klikke seg rundt i Sosialt-delen bare for å finne forumkafeen. Eller så får vi tilfeller som søstrene til Datasmurf, der DNFK ble om til "MSN-tråden for Vaage-familien", noe de like godt kunne gjort over MSN, der de tre sitter side opp og side ned og snakker om hva de hadde til middag Endret 26. juli 2011 av Bytex 13 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Eller så får vi tilfeller som søstrene til Datasmurf, der DNFK ble om til "MSN-tråden for Vaage-familien", noe de like godt kunne gjort over MSN, der de tre sitter side opp og side ned og snakker om hva de hadde til middag Priceless. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg TheNarsissist Skrevet 26. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. juli 2011 Kanskje like greit, jenter som har nulltoleranse for analsex og intimbarbering kan holde seg i kvinneguiden. 23 Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 hmmm. jeg kan ikke si jeg ser så mye til dem, noe moderatorer der ute som har statestikk på hvor mange aktive kvinnelig brukere det er i forhold til menn?? -frank (åja, nei kvinneguiden-tilstander kan vi spare oss for, og fjortiser også, kanskje vi har alle fornuftig jenter her inne allerede ) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Nå kan jeg se ved ett lite blikk at hvertfall to jenter har svart deg i denne tråden Gjelder bare å finne riktig lokke-rop. Endret 26. juli 2011 av mushi Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Ja, det er en blanding av brunstropet til elgen og kråke. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Eller så får vi tilfeller som søstrene til Datasmurf, der DNFK ble om til "MSN-tråden for Vaage-familien", noe de like godt kunne gjort over MSN, der de tre sitter side opp og side ned og snakker om hva de hadde til middag Nå var det bare minstesøss som faktisk ble medlem her, og endte opp med å bli e-stalka av en drøss med fjortisgutter. Sånn ellers er det i alle fall 159 kvinnelige brukere her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå