EvoDar Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Uendelig? Link til bildesiden Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hva slags utstyr er dette bildet tatt med? Lenke til kommentar
Terje Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Vi har ikke fått på plass fullstendige retningslinjer enda, men det er allerede lovfestet at en ikke får publisere verk som ikke er sitt eget, noe det ser ut som at er tilfelle her. Bildet fjernes med mindre du kommer med en forklaring om at det er ditt eget :-) Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg så på Norge rundt en gang at det var noen personer som drev og fotograferte stjerner, er du en av dem? Og jeg lurer på det samme som Erik her, hva slags utstyr bruker du får å få til det? Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 http://hubblesite.org/gallery/album/galaxy/+2 Det minder meget om noget fra sådan en side!!!! Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Vi har ikke fått på plass fullstendige retningslinjer enda, men det er allerede lovfestet at en ikke får publisere verk som ikke er sitt eget, noe det ser ut som at er tilfelle her. Bildet fjernes med mindre du kommer med en forklaring om at det er ditt eget :-) Ettersom det ikke er fjernet ennå, har det kanskje kommet en plausible forklaring? Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Robert Gendler har copyright til dette bildet av Andromedagalaxen,...... Så da har vel noen tatt seg til rette med andres verk,... Endret 26. juli 2011 av Bådåddjo Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 http://www.robgendlerastropics.com/M31NMmosaic.html Lenke til kommentar
Terje Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Da fjerner jeg bildet. Etter hvert må vi åpenbart få på plass utfyllende retningslinjer, rapporteringsknapp og bildemoderatorer Lenke til kommentar
EvoDar Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Bekalger, ikke lest forumreglene godt nok før jeg lastet opp bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg