Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Blokkert Hotmail-konto

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp med å komme inn på hotmail-kontoen min igjen. Etter at det over lengre tid har blitt sendt ut virusmailer fra min konto ble jeg til slutt utestengt, og kommer ikke inn igjen. Har prøvd å bytte passord, men får det fortsatt ikke til. Noen som vet hva jeg kan gjøre?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min var blokkert før(opphevde den akkurat). Måtte få en kode til mobilen min. Noe som fungerer (eller fngerte for meg) var å bare skrive hotmail.com engang til, etter å gått gjennom en til to sider. Min har vært blokkert siden starten av våre, men de hadde ikke norge innepå lista si, så fikk først opphevet den nå.

Lenke til kommentar

Min var blokkert før(opphevde den akkurat). Måtte få en kode til mobilen min. Noe som fungerer (eller fngerte for meg) var å bare skrive hotmail.com engang til, etter å gått gjennom en til to sider. Min har vært blokkert siden starten av våre, men de hadde ikke norge innepå lista si, så fikk først opphevet den nå.

Hei og takk for svar:)

Jeg har også fått kode til mobilen, men fikk i svar da jeg skulle "reaktivere" at det ikke var bevis nok for å vise at det var min konto....:S

har du forslag til andre metoder og/eller om det finnes en måte å komme i kontakt med en supportavdeling eller lignende?

Takk:)

Lenke til kommentar

Nei det har jeg dessverre ikke :/ Uansett så funket det fett for meg i flere måneder og bare type inn hotmail.com en gang til når du fikk beskjed om å skrive inn kode og/eller mobilnummer :thumbup: Merket for å være ærlig ingen forskjell, fikk sendt mail og andre fikk også tilsendt mail til meg. Men hvis jeg ikke husker riktig så står det linker etc. til forksjellige supportgrupper og kontakt info når du prøver å logge inn, bare å prøve dem.

Eller så kan du opprette google konto, eller en ny e- mail.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...