John (yoch) Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hei, jeg lurte på om det er noen vits og oppgrader lydkortet! Hovedsaklig blir dette brukt til musikk og gaming! Har hørt mye fint om de nye Asus kortene. Har ett gammelt X-fi fatality men får det ikke helt til og virke på mitt nye Sabertooth p67! Og er det integrerte lydkortet i p67 bra? eller like bra som X-fi kortet mitt kanskje?! Hvis ikke, hva er forskjellen på ett gammelt x-fi (2år) og det nye feks http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=420234 Asus Xonar Essence. Kortet skal hovedsaklig brukes til Bf3 hvis dette kan hjelpe dere i og peke meg i rett rettning av ett lydkort! Takk på forhånd Lenke til kommentar
Locklear Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) det asus kortet du lenket der er beregnet på 2.0 stereo musikk og hodetelefoner. til spilling vil du nok ha et annet. Xonar DX/XD eller D2X er bedre valg for spill Dedikerte kort vil nok yte bedre spesielt under spilling. Asus kortene har også en "oversetter" som konverterer Creative sin EAX standard til Directx som etter alt jeg har lese fungerer meget bra på nyere spill. Enkelte gamle spill er litt problematiske. Endret 26. juli 2011 av Locklear Lenke til kommentar
John (yoch) Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Så det vi sier er at P67 ikke har ett spesielt bra integret lydkort og asus sine kort er stort sett bedre enn x-fi kortene, i alle fall mitt gammle? Da må jeg vel bare velge ett bra asus kort! Lenke til kommentar
Pusekatten92 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Vist du skal ha et dedikert lydkort, burde du først få deg noen gode høytalere eller et bra headsett, slik at du faktisk kan høre forskjellen. Lenke til kommentar
John (yoch) Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Har ett eldre fatality headset, regner med dette duger! Lenke til kommentar
John (yoch) Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Orker ikke lage en ny tråd så fortsetter på min gammle! Alt dette kjøpes med tanke på en bra gamingopplevelse Skal kjøpe meg Logitech Wireless Gaming Headset G930 som nytt headsett har forstått at dette er ett meget bra headsett med tanke på at jeg har fra før ett Creative Headset Fatal1ty Så antar at dette kommer til og bli en bra forbedring! Med mindre noen har noe negativt og si om Logitech Wireless Gaming Headset G930, eller andre kommentarer? Og for det andre hva ville dere anbefalt når det kommer til lydkort! ble skrevet litt om det tidligere i denne tråden. Vurderer og kjøpe Creative X-Fi Titanium Fatal1ty Pro men som Locklear sa ''Asus kortene har også en "oversetter" som konverterer Creative sin EAX standard til Directx som etter alt jeg har lese fungerer meget bra på nyere spill. Enkelte gamle spill er litt problematiske.'' har ikke Creative X-Fi Titanium Fatal1ty Pro dette? Er asus sine kort bedre en fatal1ty sine? i så fall kan noen peke meg i en rettning? Headset link Logitech Wireless Gaming Headset G930 = http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=603221 Creative Headset Fatal1ty = http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335463 Lydkort link Creative X-Fi Titanium Fatal1ty Pro = http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=365216 Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Skal du kjøpe Logitech Wireless Gaming Headset G930,trenger du ikke lydkort. programvaren lager ett selv. Kjøpe lydkort til dette settet er ingen vits. Lenke til kommentar
John (yoch) Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Oi! Dette har jeg ikke hørt om før, men da trengs det vist ikke noe nytt lydkort i alle fall! Men hvis valget ikke faller på dette headsettet, hvordan står man da med lydkort delen? Endret 14. august 2011 av John (yoch) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå