john1952 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Kveld på Øckerø ll Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Liker disse over the top hdr bildene...vi har alle forskjellig smak og min som din;) Lenke til kommentar
thoar Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 liker dette.. synes det er et fint motiv.. liker jo godt hdr så da blir jo dette en innertier men kanskje dratt vel mye i spakene... vel vel.. jeg liker det uansett.. Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Vakker komp og fargespill, kansje litt mye fargemetning i selve det gule (sola), men liker godt livet i bildene dine. Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Aldri prøvd meg på HDR, men ser at du har dreisen på dette. Bildet gjør seg utrolig godt mot svart bakgrunn Mulig "Over the top" i fargetoner og detaljer, men i en sånn grad at det ikke er tvil om teknikken du har brukt. Da blir det en egen genre. Liker bildet ditt Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Vakkert og fine farger! Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Har sansen for slikt jeg da...liker det jeg ser Lenke til kommentar
john1952 Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Takker så mye for tilbakemeldinger er litt i "ørska" når det gjelder den "nye" sighten men den vikker ok eneste jeg savner stort er muligheter til å bestemme bakgrunn det er nesten den eneste sighten som ikke har denne muligheten mvh john Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Takker så mye for tilbakemeldinger er litt i "ørska" når det gjelder den "nye" sighten men den vikker ok eneste jeg savner stort er muligheter til å bestemme bakgrunn det er nesten den eneste sighten som ikke har denne muligheten mvh john Når du har lastet opp bildet velger du Endre bildet rett under visningen av bildet - sett så den fargen du ønsker på bakgrunnen og velg Lagre endringer eller hva det nå står - så får alle opp din ønskede farge. Se eksempelvis et av mine opplastede bilder her på nye siten - der skal du få opp mitt fargevalg som bakgrunn, men står også fritt til å velge selv andre gråtoner dersom du vil se mot annen bakgrunn enn det jeg har valgt for bildet... Endret 26. juli 2011 av Espen Ørud Lenke til kommentar
john1952 Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 takker så mye Espen for info!! mvh john Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg