ToshibA300 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Jeg gjorde ren vifta til laptopen min for noen dager siden med stort hell, så i går tenkte jeg at jeg skulle gjøre det samme med samboeren sin som også blir fryktelig varm. Skrudde den fra hverandre og gjorde ren vifta. (De lufterillene var helt tette) Satt sammen igjen maskinen, krysset fingrene og slo den på. NEDTUR!! Det virker som maskinen slår seg på. Knappen hvor jeg slår maskinen av og på lyser, samt noen andre lamper. Men skjermen er helt svart. Vifta går, og det suser litt i den. *EDIT* CD-rommen åpner og lukker seg som normalt. Det sitter jo en føler et sted som slår av skjermen når lokket legges ned, kan det være jeg har ødelagt, ikke montert denne korrekt? hvor sitter denne, og hvordan ser den ut? Dette er et skudd i blinde da jeg virkelig ikke har peiling! Eller er det andre ting som helt åpenbart er ødelagt eller ikke montert riktig her? Jeg setter stor pris på all hjelp her. Laptopen var i utgangspunktet knallgod, så det frister lite å måtte kjøpe en ny en. Laptopen det gjelder er en: Acer Aspire 5738ZG Endret 26. juli 2011 av ToshibA300 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå