Mortis360 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg kan varmt anbefale MacBook Pro 13". Jeg er veldig fornøyd med min 13", av den nyeste versjonen, dog oppgradert med SSD disk, og 8GB minne. Maskinen er veldig fin og kjapp, høy byggekvalitet og flott finish. Det var lett å finne seg til rette i OS X, jeg var inne i det meste iløpet av to/tre uker. 007JamesBond: MacBook er dyr på bruktmarkedet. Du skal lete lenge for å finne noe til den prisen. Grunnen til at bruktprisen er så høy, er at kjøpsprisen er såpass høy. - Mortis Lenke til kommentar
Celinas Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Har macen godt av og stå uladet av og til? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Det sies at man bør sørge innimellom for å lade alle bærbare datamaskiner helt ut ved bruk , noen mener at batteriet har langt lengre levetid om man kobler det ut og lar pcen stå med strømkabelen i. Siden det er en Mac så har du kun muligheten for å lade den helt ut , i praksis så antar jeg at det ikke er store forskjellen på levetiden på batteriet som vil vare ca 1-2 år pluss - minus før du begynner å merke at du må lade det oftere og oftere. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Til trådstarter: har du lyst på Macbook så kjøp hos Elkjøp nå i helgen. 20% rabatt på Macbook Pro og Macbook Air. Bedre priser kommer neppe til å dukke opp på lengre tider. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Har macen godt av og stå uladet av og til? http://www.apple.com/batteries/notebooks.html Lenke til kommentar
Celinas Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 har dere problemer med java på macbooken? sliter ofte me nettbanken jeg. Og har dere forslag til virus program til mac? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå