eriknor Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Cela charm les yeux Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Synes det ble flott med et begrenset fokusområdet som bare innbefatter hode. Flott possitur og en rank og fin holdning på hunden Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Fint bilde.....ser litt "olm" ut denne her Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Fint rett på,det uklare på hunden ble vel litt i meste laget så tett på. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Cela charm les yeux Link til bildesiden Synes du fikk et godt resultat her. Valg av blender/dybdeskarphet er helt etter min smak, det trekker blikket dit det skal. Den lyse saken i gresset til v. kan med fordel fjernes, men dette ser jeg på som et godt foto. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Cela charm les yeux Link til bildesiden Synes du fikk et godt resultat her. Valg av blender/dybdeskarphet er helt etter min smak, det trekker blikket dit det skal. Den lyse saken i gresset til v. kan med fordel fjernes, men dette ser jeg på som et godt foto. Takk skal du ha. Det er litt smårusk i gresset, ja, som jeg burde ha fjernet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg