PedroFC Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Har spilt cs(1.5) en stund og tenkte jeg skulle prøve meg på nett! Saken er at det hakker, jeg har ISDN, og det hakker både med 1 og 2 linjer(64kbps og 128kbps). Jeg trodde at det holdt med ISDN på cs jeg...? Noe jeg kan gjøre? Har valget av server mye å si? PS: Maskinen er mer enn god nok! Takker for alle svar! Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 hmm, skal jo være mulig å spille med isdn da, med forbehold om noe hakking. Det er sikkert noe å gjøre med den serveren du joiner. Join ett par servere, sjekk pingen din, og post den her. Lenke til kommentar
NeverMind Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 lurer faktisk på det samme.. dere som bruker isdn, kjører dere 128 eller 64 kbps? Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg bruker 64 når jeg en sjelden gang spiller... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 hakker det, eller lagger det? Lenke til kommentar
PedroFC Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 hva er forkjellen?? ping ligg vell på rundt 300. Det er veldig dårlig flyt i spillet.. tar tid før den reagerer på våpenkjøp! Litt småhakk avogtil. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Server har veldig mye å si. ( Med mindre du har "über-elendig" data!) Prøv deg på norsk servere å se hvordan det går. Mange norske server kan finnes her Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg bruker 128kbps ISDN når jeg spiller CS. På de serverne jeg spiller på ligger jeg ofte helt nede i 30 i ping. Du har sikkert bare vært uheldig med servervalgene dine.... Lenke til kommentar
NeverMind Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Men hvordan finner du norske servere da? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Men hvordan finner du norske servere da? Klarer du ikke noe selv? :wink: Mer nøyaktig enn dette kan du ikke få det: TRYKK HER!! FOR SERVERLISTE! Lenke til kommentar
NeverMind Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Prøvde en av serverene på lista (som jeg i min dummhet ikke så du hadde link til isted) men ping ligger likevel på 130... Hva er galt?? kjører 128.. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Har du prøvd Hellfragger, CSPlanet eller Gamesurf? http://www.hellfragger.com http://www.gamesurf.no http://csplanet.no Lenke til kommentar
NeverMind Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 har prøvd mange norske servere nå, men det er ingen som får pingen under 100... Hva er det som er galt? Trodde det skulle gå glatt med isdn 128 kbps.. ps: Maskinen er mer enn god nok.. Lenke til kommentar
PedroFC Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Det samme problemet har jeg, fins det en løsning på problemet ?? (Prøvd alt som heter server på cs :o ) Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 ISDN 64 skal være nok det.. kan kanskje være noe med rate instilligenene dine osv..? Lenke til kommentar
Hero Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 jeg spilte med ISDN(64kb) i 3 mnder uten noe problem. Lå mellom 40-80 i ping. Kan være ISPen din da. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hei.. Det holder greit nok med isdn linje, men du må nok finjustere litt på rate, updaterate og cmdrate.. Skriv net_graph 3 mens du spiller og skriv her om du har enten loss, choke eller ms, eller da flere av valgene.. Da kan jeg hjelpe deg videre Lenke til kommentar
NeverMind Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 det var null på loss. Choken varierte alt fra 0 til 40... Er det unormalt?? Ps: fbs ligger på 99 Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Dette er ikke så bra.. Med min linje (384 ADSL) kan jeg finjustere til 0choke, 0 loss, og 0 ms.. Kanskje 1 choke her og der, men det er stabilt.. Jeg bruker rate 25000 cl_cmdrate 50 cl_updaterate Vet ikke helt åssen det er på isdn, men kan finne det ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå