MrAvionics Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Men kan ikke spille worms på nettet ? kunne det før med den hastigheten. Får nemlig ikke skikkelig kontakt med de andre... Hva kan være galt ? Tok av brannmur men til ingen nytte... Endret 26. juli 2011 av ÜberTec Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hastigheten og ping er helt OK. Det er nok portene som må åpnes i routermodem eller UPNP på spillemaskinen. http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1642437 1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Takk for svar. Funket litt etter igjen... Tyder det på portene ? Bør jeg sette meg inn i det ? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Du kan jo sjekke neste gang det svikter. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Det skal jeg gjøre Takk for hjelp Ser at det står at Worms er Per to Per spill, ikke server. Er Civilization 5 også det ? Vi har nemlig problemer med å loade inn et eksisterende spill. Kun den ene av to som sitter på samme ruter kommer ikke inn. Kan det være et port problem ? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Det kan være server som ikke godtar to fra samme IP, eller konflikt ved at to ikke kan bruke samme port. I Counter Strike så kan f.eks dette løses ved å sette alternativ port i selve spillets konfigurasjon (f.eks 27016 i stedet for 27015 på den ene maskinen) Mulig dette kan løses automatisk ved å bruke UPNP i routermodem og på spillmaskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå