Gå til innhold

Dell U2311H eller Dell U2211H

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Etter mitt bekjentskap kjører begge skjermene E-IPS.

Det er vel heller ingenting som heter kun IPS, den nest mest vanlige er H-IPS.

Lenke til kommentar

Valget stod mellom disse når jeg oppgraderte i november også. Blir vel hovedsaklig et spørsmål om du foretrekker 16:9 (23") eller 16:10 (22"). Så vidt jeg husker er det ingen annen forskjell, og 22" skal vel, grunnet 16:10, ikke føles mindre heller. Søk opp sammenligninger på YouTube, der finner du masse og kan se forskjellen. Jeg endte opp med U2311H. Meget god fornøyd og vurderer å kjøpe en ekstra for å ha stående i vertikal stilling ved siden av hovedskjermen. For å lese nyheter og slikt ;) du blir fornøyd uansett!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Valget stod mellom disse når jeg oppgraderte i november også. Blir vel hovedsaklig et spørsmål om du foretrekker 16:9 (23") eller 16:10 (22"). Så vidt jeg husker er det ingen annen forskjell, og 22" skal vel, grunnet 16:10, ikke føles mindre heller. Søk opp sammenligninger på YouTube, der finner du masse og kan se forskjellen. Jeg endte opp med U2311H. Meget god fornøyd og vurderer å kjøpe en ekstra for å ha stående i vertikal stilling ved siden av hovedskjermen. For å lese nyheter og slikt ;) du blir fornøyd uansett!

Begge er 16:9 ;-)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...